پیش بینی بورس فردا سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت/ رشد ۱۰ هزار واحدی شاخص کل؟ +نمودار

پیش بینی بورس فردا سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت به چه صورت خواهد بود؟

به گزارش تازه‌نیوز، بورس در روز سه‌شنبه بیست‌و هفتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ به شرح زیر پیش‌بینی می‌شود:

پیش بینی: روند صعودی برای بازار روز سه شنبه.

مقدار تغییر: صعودی و بین پنج تا ده هزار واحد، پیش بینی حرکت مجدد گروه پالایشی برای بازار فردا.

پیش بینی بورس

بیشتر بخوانید:

به نقل از ایمنا، شاخص کل بازار امروز به کمربند مقاومتی پیش روی خودش حمله کرد و رشد ۱۰ هزار واحدی را رقم زد، با اینکه اندیکاتورها یک واگرایی منفی را نمایش می‌دهند احتمال روند نزولی نیز وجود دارد ولی در صورتی که بتواند سقف خود را رد کند و یا بتواند محدوده یک میلیون ۶۰۰ هزار واحد را فتح کند به احتمال زیاد روند صعودی خواهد ماند.

دلار همچنان بالای سطح سی هزار تومان باقی مانده است، ارزش معاملات و حجم معاملات نیز وضعیت مناسبی دارد و قدرت خریداران نسبت به فروشندگان بهتر است. بنابراین برآورد می‌شود که بازار می‌تواند فردا بیست هفتم اردیبهشت ماه نیز یک روند صعودی به خود بگیرد.

بیشترین حجم معاملات را گروه خودرو و انبوه سازی به خود اختصاص دادند و برآورد می‌شود در بازار فردا نیز این دو گروه تأثیر مثبتی بر روند بازار داشته باشند.

پیش بینی حرکت مجدد گروه پالایشی بعد از دو روز استراحت نیز دور از ذهن نخواهد بود.

۱ نظر
  1. رضا

    بورس ایران سوای بورسهای جهان هست و از هیچ قاعده و اصول حاکم بر بورس‌ها پیروی نمی کند. بورسهای جهان از اتفاقات و خبرهای مهم اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و … تاثیر می پذیرد ولی بورس ایران اینگونه نیست. دلار افزایش می یابد بورس و فرابورس منفی هست. دلار کاهش قیمت می یابد ،بورس و فرابورس باز هم منفی هست. قرار داد با کشوری همچون قطر بسته میشه بجای اینکه بورس و فرابورس پرواز کنند ، باز هم منفی و کاهشی هستند . ۱۲ هزار میلیارد تومان از صندوق توسعه به بورس تزریق میشه ، بجای اینکه مثبت، صعودی و افزایشی باشه ، باز هم منفی و کاهشی هست. بنابر این کارناشناسان نابلد در مورد بورس زیاد مزخرف می گویند‌ .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.