ادعای یک استاندار: افراد معترض از جنس مردم نیستند!

فرهاد زیویار استاندار لرستان با اشاره به اجرای طرح یارانه ها اظهار داشت: مردم از این وضعیت راضی هستند و بحث اغتشاشات و اعتراضات از جنس مردم نیست.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایرنا، فرهاد زیویار عصر یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد: طرح مردمی سازی یارانه ها طرح اساسی و بنیادی بوده و یک اقدامی چند دهه‌ای است که دولت آن را اکنون اجرا کرده و اجزای نظام مصمم به اجرای این طرح می باشند.

وی گفت: برنامه ریزی لازم برای همه تصمیمات و برنامه های اجرای این طرح فراهم است و همه در کنار هم بوده و تولید و تامین ارزاق به اندازه کافی فراهم می باشد.

زیویار افزود: اما در بحث قیمت گذاری پیچیدگی‌های وجود دارد که بخشی از آن تولید، ذخیره سازی، توزیع، حاکمیت و دولت را در بر می گیرد و تا هماهنگ شوند با نوسانات طبیعی قیمت روبرو هستند

استاندار لرستان گفت: میزان پرداخت یارانه‌ها به اندازه تامین کالاهای اساسی است، دولت مصمم شده که دهک‌های یک تا سه از این منابع به خوبی استفاده کنند اما دهک های چهار تا ۹ با رقم کمتری از این شرایط بهره مند می شوند.

زیویار اظهار داشت: مردم از این وضعیت راضی هستند و بحث اغتشاشات و اعتراضات از جنس مردم نیست اما گلایه مندی های مردم نسبت به برنامه ریزی ها بوده که وارد می باشد.

وی بیان کرد: در آستانه فصل گرما قرار داریم که ممکن است جوجه ریزی را تحت شعاع قرار دهد، همچنین در توزیع اجناس تغییرات به وجود آمده اما در برخی کالاها تولید کننده می باشیم و به سایر استانها صادر می کنیم اما از استان‌های دیگر دام سنگین وارد میکنیم بنابراین در تولید و تامین اجناس در کشور مشکلی وجود ندارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.