در چه صورتی فرهاد مجیدی از استقلال جدا می‌شود؟

آجورلو قبلا گفته بود حداقل برای سه سال با فرهاد مجیدی به توافق رسیدیم ولی به نظر می‌رسد اگر خود فرهاد نخواهد برود، جای پایش حسابی در استقلال محکم است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، روزی که فرهاد مجیدی با مددی به مشکل خورد در مصاحبه‌ای گفت: هر وقت بخواهند از استقلال می‌روم و بقیه پولم را هم نمی‌گیرم. من از استقلال به همه جا رسیده ام و دنبال پول نیستم.

با آمدن آجورلو اختلاف کادر فنی و مدیریتی استقلال به حداقل رسید و مدیر جدید هم گفت فرهاد حداقل سه سال می‌ماند. در طول هفته های گذشته البته شایعه رفتن خود آجورلو مطرح شد و عده‌ای گفتند اگر او بداند که رئیس فدراسیون می‌شود، می‌رود اما این مسئله هم قطعی نیست و از طرفی باید گفت مجیدی اگر خودش بخواهد تا ۱۰ سال هم در استقلال می‌ماند.

او بعد از ۹ سال استقلال را قهرمان لیگ برتر کرده و جوانگرایی خوبی هم انجام داده است پس دلیلی برای رفتن نیست مگر این که پای پیشنهاد خوب خارجی در میان باشد و خودش بخواهد جدا شود.

استقلال حالا نماینده ایران در آسیاست و مجیدی هم درصدد تقویت تیمش در هر سه خط است اما خودش جایگاه محکمی دارد. او البته باید تکلیف دستیارانش را هم برای فصل آینده مشخص کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.