وضعیت وخیم یحیی در پرسپولیس!

با وجود نتایج اخیر پرسپولیس، مدیران باشگاه قصد اخراج یحیی را ندارند اما از او خواسته‌اند کادر دستیارانش را تقویت کند. هر چند از دست دادن نایب قهرمانی احتمال منجر به استعفای سرمربی پرسپولیس خواهد شد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از همشهری، شکست برابر سپاهان و به خطر افتادن نایب‌قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، یحیی گل‌محمدی را در موقعیتی سخت قرار داده است. حالا انتقادهای هواداران خشمگین پرسپولیس که ۳هفته مانده به پایان لیگ شاهد قهرمانی تیم رقیب بودند، بیشتر شده و گل‌محمدی هرگز تصور نمی‌کرد اینگونه در گوشه رینگ قرار بگیرد. حالا گمانه‌زنی‌های زیادی درخصوص سرمربی فصل بعد پرسپولیس مطرح است و این در حالی است که گل‌محمدی نیز برخلاف درویش موضع روشنی در مورد فصل آینده نداشته است. یحیی روز یکشنبه در تمرین پرسپولیس دقایقی با بازیکنان صحبت کرد ولی حرفی از فصل بعد به میان نیامد. اما یکی از بازیکنان پرسپولیس به همشهری ورزشی می‌گوید: «آقایحیی به ما گفت که باید در ۳بازی آخر به‌خاطر شخصیت خودمان نتیجه بگیریم ولی نحوه صحبت‌های او طوری بود که انگار برای ادامه همکاری با پرسپولیس مطمئن نیست.»

  موضع روشن درویش مقابل یحیی

گل‌محمدی روز یکشنبه جلسه‌ای با رضا درویش برگزار کرد که طبق اعلام باشگاه پرسپولیس، موضوع جلسه پیگیری‌ پرداخت مطالبات و تمدید قرارداد برخی بازیکنان بود. گل‌محمدی ۲فصل دیگر قرارداد دارد و عملاً برکناری او هزینه سنگینی برای باشگاه در پی خواهد داشت و از طرفی مسئولان باشگاه نیز معتقدند در بین گزینه‌های داخلی، گل‌محمدی بهترین انتخاب برای سرخپوشان است. با شرایطی که اکنون وجود دارد فعلاً گل‌محمدی از بیشترین شانس برای حضور روی نیمکت پرسپولیس در فصل آینده برخوردار است و اگر اتفاقی رخ ندهد و یحیی تصمیم به استعفا نگیرد، شاهد ادامه حضور او روی نیمکت خواهیم بود. درویش در مصاحبه‌های اخیرش موضع روشنی در مورد کادر فنی داشته و گفته که باشگاه قصد ادامه همکاری با گل‌محمدی را دارد اما ممکن است تا پایان لیگ، برخی اتفاقات شرایط متفاوتی را رقم بزند.

  باشگاه پرسپولیس خواهان تغییر دستیارها

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که درویش خواهان تغییر در ترکیب دستیاران گل‌محمدی است. مشکل پرسپولیس در خط دروازه و مصدومیت‌های متعدد بازیکنان پرسپولیس انتقادهای زیادی را از مربی دروازه‌بان‌ها و مربی بدنساز پرسپولیس به همراه داشته است. از طرفی حمید مطهری هم در صفحات مجازی توسط برخی هواداران پرسپولیس مورد انتقاد قرار گرفته و این مسائل باعث شده تا باشگاه از گل‌محمدی بخواهد دستیارانش را برای فصل بعد تغییر بدهد.

در این شرایط باید دید گل‌محمدی در مقابل فشار باشگاه چه تصمیمی خواهد گرفت و طبیعتا این مربی دوست ندارد این جو در موردش درست شود که تسلیم باشگاه شده است. از طرفی نتایج ۳بازی آینده هم بسیار مهم است و اگر پرسپولیس مقام دومی را هم از دست بدهد، شرایط برای گل‌محمدی سخت‌تر خواهد شد. نزدیکان یحیی خبر می‌دهند که او تصمیمی قطعی برای فصل بعد نگرفته و حتی این شایعه هم مطرح شده که او قرار بود بعد از باخت به سپاهان استعفا بدهد ولی با درخواست برخی از نزدیکانش از تصمیم خود منصرف شد. مسئله مهم انتقادهایی است که توسط هواداران پرسپولیس از یحیی صورت گرفته و این موضوع برای او آزاردهنده است. باید دید درنهایت گل‌محمدی چه تصمیمی برای فصل بعد خواهد گرفت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.