قاچاقچیان سوخت یک مامور را به شهادت رساندند +عکس و جزئیات حادثه

راننده خودروی اسکورت قاچاقچیان سوخت، بعد از توقیف تانکر حامل ۳۰هزار لیتر گازوئیل توسط پلیس خودرواش را به یکی از مأموران کوبید و او را به شهادت رساند.

به گزارش تازه‌نیوز، مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان بندرعباس یکشنبه شب به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد قاچاقچیان سوخت قصد دارند با استفاده از یک دستگاه تانکر مقدار زیادی گازوئیل به منطقه منتقل کنند. در این شرایط گروهی از مأموران با اخذ حکم مأموریت به محور ایسین از توابع شهرستان بندرعباس اعزام شدند و موفق شدند تانکر مورد نظر را در منطقه پاتل شناسایی کنند. آنها با استفاده از علایم هشدار‌دهنده پلیسی از قبیل چراغ گردان و تابلو ایست و با معرفی هویت پلیسی خود و ارائه کارت شناسایی، این تانکر را متوقف و در آن ۳۰هزار لیتر گازوئیل کشف کردند. بارنامه‌ای که راننده به مأموران نشان داد جعلی و قاچاق بودن محموله مشخص بود. راننده نیز اعتراف کرد که محموله سوخت قاچاق را از اصفهان به مقصد روستای گچین بارگیری کرده و قصد فروش آن به قاچاقچیان را داشته است.

به نقل از همشهری، در این شرایط بود که این تانکر توقیف شد و مأموران قصد داشتند آن را به مقر پلیس منتقل کنند اما راننده در مسیر چندین مرحله اقدام به خاموش کردن خودرو کرد و ضمن سرپیچی از دستور مأموران خودرو را در فاصله ۶ متری از جاده اصلی در شانه خاکی متوقف و از ادامه مسیر خودداری کرد. درست در همین لحظات بود که یک دستگاه خودروی پژو پارس که پسر جوانی راننده‌اش بود و مسئولیت اسکورت تانکر را برعهده داشت از راه رسید و قصد جلوگیری از انتقال تانکر را داشت. این خودرو به‌صورت خلاف جهت و با سرعت زیاد به سمت مأموران حمله ور شد و ابتدا با یکی از مأموران به‌صورت جزئی برخورد کرد اما در ادامه مأمور دیگری به نام استواریکم رضا احترامی را زیر گرفت و او را به شهادت رساند.
سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اعلام جزئیات این حادثه گفت: در این حادثه راننده پژو پارس که فرزند راننده تانکر بود از ناحیه هر دو پا هدف اصابت گلوله مأموران قرار گرفت و برای درمان به بیمارستان صاحب‌الزمان بندرعباس منتقل شد.

استواریکم رضا احترامی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.