کمک داور فوتبال پس از واژگونی خودرو: مورد سوقصد قرار گرفتم!

کمک‌‌داور فوتبال که خودرواش در جاده اصفهان واژگون شده مدعی شد به او سوء قصد شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، صبح روز یکشنبه در حالی که مرتضی شهریاری کمک‌داور فوتبال، شهر اصفهان را به مقصد تهران ترک می‌‌کرد خودروی او در ۲۰ کیلومتری تهران واژگون شد. وی که به طرز معجزه‌آسایی از این حادثه جان سالم به در برده بود، مدعی شد راننده یک دستگاه خودروی سورن مشکی چند بار به عمد از پشت به خودروی وی کوبیده و باعث واژگونی خودرواش شده و سپس متواری شده است.
به گفته شهریاری، او شکایت اولیه را از خودروی متخلف که پس از حادثه متواری شده انجام داده و از مأموران پلیس راهور خواست تا با چک کردن دوربین‌های جاده راننده خودروی سورن را شناسایی کنند.

به نقل از ایران، علی خسروی، عضو کمیته داوران عنوان کرد: پس از اطمینان از سلامت جسمی مرتضی شهریاری از او خواستیم تا در اسرع وقت با حضور در کمیته داوران شکایتی را تنظیم کند تا ما در این کمیته پیگیری‌های لازم قضایی را انجام دهیم.
خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران نیز درخصوص حادثه رخ داده برای کمک‌داور دیدار دو تیم فوتبال ذوب‌آهن و تراکتور و شایعه سوء قصد به جان مرتضی شهریاری به ایسنا گفت: هنوز مدارکی درخصوص این قضیه به دست ما نرسیده است. من خوشحالم که در این حادثه آسیب بسیار شدیدی به این کمک‌داور نرسیده است. به محض اینکه گزارش‌ها به دست من برسد و اسناد و مدارک موجود را دریافت کنم، حتماً قضیه را پیگیری خواهم کرد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.