خواننده رپ جنجالی بازیگر شد +عکس

حمید صفت خواننده‌ی رپ فارسی بازیگر شد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ۵۵ آنلاین، حمید صفت خواننده و ترانه‌سرای موسیقی رپ در یکی از نقش های اصلی مجموعه تلویزیونی با نام موقت «طلاق» به نویسندگی و کارگردانی ابوالقاسم طالبی بازی کرد.

فیلمبرداری سریال «طلاق» به پایان رسیده و این روزها مرحله تدوین را پشت سر می گذارد.

برخلاف عنوان «طلاق»، این سریال به مسائل خانوادگی نمی‌‌پردازد و موضوع داستان درباره مسائل اجتماعی بحث‌ برانگیز و یک درام سیاسی است که به فسادهای اقتصادی می‌ پردازد.

بیشتر بخوانید:

حمید صفت در سریال طلاق

 

5 نظر
  1. ناشناس

    چقدر ناراحت کنندس برای اولیاء دم که پدرشون رو بخاطر اموالش بقتل برسونن ولی قتل عمدی که با نقشه بوده به قتل غیر عمد تبدیل بشه و طرف ازاد بشه و جولان بده.

  2. ناشناس

    استدلال قاضی شعبه 8 کیفری اینه که چون ضربه متهم بقتل خفیف بوده( به استناد گفته خود متهم بقتل!!!!!!) و عدم اطلاع متهم بقتل از کاری که داره انجام میده!!!!!! پس قتل عمد محسوب نمیشه!!!!!
    اولا ضربات شدید و کشنده بوده چون کوفتگی شدید و از هم گسیختگی بافت نسجی مغز و حرکت بافت مغز به سمت چپ رو ایجاد کرده و هیچ داروی ضد انعقادی نمیتونه باعث موارد مذکور بشه و جای ضربات در عکسای موبایلی قبل از به کما رفتن در روز ضرب و شتم در اینستاگرام پسر مقتول مشهوده.
    ثانیا متهم بقتل از پیری و بیماری و مصرف داروی مقتول کاملا مطلع بوده. ( اقرار نزد بازپرس و امضاء برگه بازپرسی/ متهم بقتل! قبل از قتل و بعد از قتل در منزل مقتول ساکن بوده)
    ثالثا هر کسی میدونه سر موضع حساسه و ضربه به سر فرد سالم! خطرناک و کشنده می باشد چه رسد به فرد پیر و بیمار.
    رابعا با وجود بدیهیات محرز در پرونده! استناد به حرفای دروغ متهم بقتل در صدور جکم تبرئه جای حرف بسیار دارد!

  3. دوست ناپدری

    اگر رسیدگی به پرونده قتل بیطرفانه میبود در همون یکسال اول حکم عادلانه صادر میشد چون
    1) نفس زدن ضربات توسط حمید صفت محرز بود.
    2) ضربات شدید و کشنده بوده چون کوفتگی شدید و از هم گسیختگی بافت نسجی مغز و حرکت بافت مغز به سمت چپ ایجاد شده.
    3) حمید صفت قبل و بعد از قتل در منزل مقتول زندگی میکرده و از پیری و بیماری هوشنگ خبر داشته و برگه بازپرسی رو هم امضاء کرده که خبر داشته.
    4) دلیل قتل هم این بود که زنده ناپدری بضرر نقشه مادر حمید صفت بود.

  4. دوست ناپدری

    بعد از ازدواج هوشنگ با مادر حمید صفت حذف شماره های مخاطبین هوشنگ از موبایلش شروع شد!!!!!!!
    بعد از قتل حمید به بازپرس گفت چند روز قبل از درگیری برای هوشنگ ی موبایل خریدم چون موبایل هوشنگ شکسته بود؟!!!!!!
    دقیقا هوشنگ از 1396/4/24که از المان به ایران برمیگرده تا 1396/5/24 که مورد ضرب و شتم قرار میگیره! در این یکماه ارتباط موبایلی هوشنگ محدود میشه و در روز ضرب و شتم از شماره هوشنگ با شماره وصی تماس گرفته میشه ولی حرفی از طرف هوشنگ گفته نمیشه!!!!!! که به احتمال زیاد نقشه برای کشاندن وصی به محل قتل بوده تا قتل را به گردن وصی بیندازن ولی وصی با فرض تماس اشتباهی اهمیتی به تماس نمیدهد و رد می شود و هوشنگ هم قبل از به کماء رفتن در روز ضرب و شتم نام ضارب را به پلیس گفت و نقشه انداختن قتل به گردن وصی عملی نشد.

  5. دوست ناپدری

    اگر ناپدری بعد از ضرب و شتم حاالش وخیم نمیشد و زنده میموند اولین کارش انتقال اموال بنام وصیش و طلاق مادر حمید صفت میبود و بخاطر طلاق! اقامت موقت المان مادر حمید صفت تمدید نمیشد هر چند دولت المان بخاطر دروغی که مادر حمید برای اخذ اقامت گفته بود اقامت موقت رو تمدید نکرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.