هدایای عجیبی که زوج‌های مشهور برای عروسی شان دریافت کردند

به گزارش تازه نیوز، نزدیک ترین افراد به عروس و داماد، در تلاش برای نشان دادن رابطه ی ویژه ی خود، اغلب هدیه ای خاص و نامتعارف برای آن ها انتخاب می کنند. این تلاش اما در اغلب موارد موفقیت آمیز نیست و به مذاق عروس و داماد خوش نمی آید.

در ادامه از هدایای عجیبی خواهیم گفت که زوج های مشهور برای عروسی شان دریافت کردند.

پرنس ویلیام و کیت میدلتون

پرنس ویلیام و کیت میدلتون

کیت میدلتون و پرنس ویلیام از مهمانان عروسی خود خواسته بودند به جای دادن هدایای فیزیکی به آن ها، مبلغی را خیریه ها اهدا کنند. اما یکی از مهمانان آن ها که اصرار به دادن هدیه ای عجیب به زوج سلطنتی داشته، یک دوچرخه ی دونفره به آن ها هدیه داد تا با آن در برنامه ی جدید شهر لندن برای استفاده از دوچرخه های اشتراکی شرکت کنند.

آن هاتاوی و آدام شولمن

آن هاتاوی و آدام شولمن

آن هاتاوی و آدام شولمن پس از ۳ سال رابطه عاشقانه در مراسمی ساده و مختصر در کالیفرنیا با یکدیگر ازدواج کردند. مسئولان یک انجمن حمایت از حیوانات به این زوج یک کادوی ازدواج ویژه دادند: یک گاو به نام پیتر.

پرنس هری و مگان مارکل

پرنس هری و مگان مارکل

پرنس هری و مگان مارکل هم از مهمانان خود خواسته بودند به جای دادن هدایای گران قیمت به آن ها، به مؤسسات خیریه پول اهدا کنند. با این حال، زوج سلطنتی در روز ازدواج شان یک هدیه ی خاص گرفتند: نامگذاری دو بچه کوالا در باغ وحش تارونگای شهر سیدنی به نام آن ها.

مدونا و گای ریچی

مدونا و گای ریچی

گای ریچی و مدونا در روز عروسی شان هدیه ی نامتعارفی گرفتند: دو رول دستمال توالت. با این حال، به گفته ی مدونا، این هدیه ی عجیب یک رسم بوده که منظور از آن این است که یک ازدواج باید مثل رول دستمال توالت، طولانی و مستحکم باشد.

فلیپ ششم و لتیزیا، پادشاه و ملکه اسپانیا

فلیپ ششم و لتیزیا، پادشاه و ملکه اسپانیا

فلیپ ششم و لتیزیا اوریتز در کاخ سلطنتی مادرید با یکدیگر پیمان زناشویی بستند. پادشاه و ملکه ی اسپانیا یک کادوی ازدواج ساده اما نمادین گرفتند. این هدیه، مجموعه دی‌وی‌وی های سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) بود.

پرنس چارلز و پرنسس دایانا

پرنس چارلز و پرنسس دایانا

پرنس چارلز و لیدی دایانا اسپنسر بیشتر از ۶ هزار کادوی ازدواج دریافت کردند. در میان این هدایا اما یک مورد عجیب هم وجود داشت: یک تن کود گیاهی. یک انجمن محلی در منطقه ی سامرست ِ انگلیس این هدیه ی خاص را برای زوج سلطنتی فرستاده بود تا از آن در ملک گلاستر خود استفاده کنند.

پرنس چارلز و کامیلا پارکر بول

پرنس چارلز و کامیلا پارکر بول

یکی از هدایایی که پرنس چارلز و همسر دومش، کامیلا پارکر بول در روز ازدواج شان دریافت کردند، یک شعر به نام «عروسی بهار»، نوشته ی یک شاعر برجسته ی انگلیسی به نام اندرو موشن بود.

کیرا نایتلی و جیمز رایتون

کیرا نایتلی و جیمز رایتون

کیرا نایتلی با شریک عاطفی اش، جیمز رایتون در مراسمی نسبتاً ساده و مختصر در فرانسه ازدواج کرد. رایتون به افتخار عشق میان او و همسرش، یک درخت زیتون باستانی به نایتلی هدیه داد که حرف اول نام هر دویشان روی آن حک شده بود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.