توهین شبانه‌روزی تلویزیون به مردم! +عکس

محتوای برنامه‌های تبلیغاتی آشپزی «دارچین» در شبکه‌های تماشا و نمایش با شرایط اقتصادی و وضعیت زندگی فعلی مردم هم‌خوانی ندارد.

به گزارش تازه‌نیوز، با وجود گزارش‌های عجیب خبرنگاران صداوسیما از رضایت مردم درخصوص افزایش قیمت کالاهای اساسی و دریافت یارانه‌های جدید، وضعیت بسیاری از مردم بویژه طبقه فرودست، چیزی فراتر از گزارش‌های بی مزه بخش‌های خبری صداوسیماست. در کنار این بی توجهی به افکار عمومی و بازی با شعور مردم، شبکه‌های تماشا، نسیم و نمایش چند وقتی است مجددا سری برنامه‌های تبلیغاتی آشپزی «دارچین» را روی آنتن می‌فرستند. در یکی از قسمت‌های «دارچین» که همین چند روز اخیر روی آنتن رفته، سرآشپز برنامه مشغول آموزش جوجه چینی است.

او ماهیتابه‌اش را تا دو سوم پر از روغن می‌کند تا مرغ‌ها به راحتی در آن سرخ شوند و بعد هم تکه‌های مرغ را داخل ماهیتابه می‌اندازد و از پخت یک غذای خوشمزه و آسان در داخل منزل سخن می‌گوید!

این برنامه درست در روزهایی روی آنتن می‌رود که قیمت مرغ و روغن، افزایشی ناگهانی داشته و طبیعتا مخاطبان برای خرید هردو ماده غذایی با مشکلات جدی روبه‌رو هستند. سرآشپز برنامه چنان با آب‌وتاب به خوشمزگی و فوق‌العاده بودن طعم و عطر این غذا اشاره می‌کند که دهان همه را آب می‌اندازد.

ضمن اینکه تبلیغ برای یک غذاساز با قیمت یک میلیون و چهارصد هزارتومان از تلویزیون، آنهم در این شرایط، نشان از عدم درک صحیح از وضعیت زندگی مردم دارد. بویژه که قیمت روغن تقریبا 6برابر و قیمت مرغ نیز دو و نیم برابر شده است!

مشخص نیست مدیران صداوسیما چطور همچنان برای درآمد آگهی‌ها حاضرند داغ مردم مستعضف را دوچندان کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.