زلاتان دعوت تیم ملی سوئد را رد کرد

ستاره تیم میلان دعوت سرمربی تیم ملی کشورش برای حضور در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا را نپذیرفت.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از تسنیم، منابع نزدیک به سایت فوتبال ایتالیا مدعی شدند که زلاتان ابراهیموویچ پیشنهاد سرمربی تیم ملی سوئدی برای حضور در اردوی زردپوشان اسکاندیناوی را رد کرده است.

ابراهیموویچ ۴۰ ساله در آستانه کسب اولین قهرمانی‌اش با میلان در سری A از سال ۲۰۱۱ است، اتفاقی که با اضافه شدن تنها یک امتیاز دیگر به مجموع امتیازات روسونری و تساوی در خانه ساسولو رخ خواهد داد.

پس از این بازی که یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد، کار ایبرا و هم‌تیمی‌هایش در این فصل از فوتبال باشگاهی اروپا عملاً به پایان می‌رسد و تمرکز اهالی فوتبال به بازی‌های ملی معطوف خواهد شد. در واقع دو هفته پس از پایان سری A، مسابقات لیگ ملت‌های اروپا آغاز می‌شود و به همین دلیل هم یان اندرسون سرمربی تیم ملی سوئد از ایبرا دعوت به عمل آورده است تا در این مسابقات حضور داشته باشد، اما ظاهراً او این دعوت را رد کرده و دلیل آنهم مصدومیت‌هایی بوده است که در این فصل او را تحت فشار قرار داده و هنوز هم به طور کامل از آنها رهایی نیافته است.

البته طبق اعلام منابع نزدیک به ستاره سوئدی، این تصمیم زلاتان تأثیری روی آینده او با تیم ملی کشورش نخواهد داشت و ستاره روسونری در فرصت‌های بعدی باز هم برای این تیم بازی خواهد کرد.

ابراهیموویچ که برای تیم ملی سوئد ۱۲۱ بازی ملی انجام داده است و در آنها ۶۲ گل هم به ثمر رسانده، در جام‌های جهانی ۲۰۰۲ و ۲۰۰۶ و در جام ملت‌های اروپا در سال‌های ۲۰۰۴، ۲۰۰۸، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ تیم ملی کشورش را همراهی کرده است.

سوئد در گروه B لیگ ملت‌های اروپا، با تیم‌های اسلوونی، نروژ و صربستان رقابت خواهد کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.