کاپیتان استقلال سنگ مردم را به سینه می‌زند، کاپیتان پرسپولیس به مردم سنگ می‌زند!

پیشکسوت استقلال گفت: چون حمایت‌های همه جانبه از پرسپولیس کم شده آنها نمی‌توانند روی پای خودشان بایستند.

به گزارش تازه نیوز، محمد نوری بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره حواشی رخ داده در استادیوم یادگار امام تبریز اظهاراتی را مطرح کرد که بخش هایی از آن را در ادامه می خوانید:

  • واقعا باعث تاسف و خجالت است که کاپیتان تیم پرسپولیس سنگ بر می‌دارد و به سمت مردم پرتاب می‌کند. پرسپولیس مثلا نماینده پایتخت است. گرچه او خودش در دربی نزدیک بود داور را کتک بزند.
  • ذات پرسپولیسی‌ که دیگر حمایت وزارت ورزش، بابا مسعود و دیگر عواملی که در این پشتش بودند را ندارد همین است. معمولاً وقتی آدم می‌خواهد کاری را بکند و می‌بیند نمی‌تواند اعصابش به هم می‌ریزد. این‌ها زورشان به تراکتور نمی‌رسید اعصاب شان خورد بود. هفته پیش هم جلوی سپاهان به همین وضعیت دچار شدند. آقای گل محمدی را هم که دیدیم در دیدار دربی وقتی ژستد گل زد چطور به سمت داور حمله ور شد. کلا آنها وقتی می‌بینند نمی‌توانند در زمین مسابقه حریف رقبای شان شوند دست به این کارها می‌زنند. یا به داور حمله می‌کنند یا به بازیکنان حریف حمله ور می‌شوند، یا سنگ بر می‌دارند و به سمت مردم پرتاب می‌کنند.
  • تبریزی‌ها پرشور هستند ولی به مهمانشان بی‌حرمتی نمی‌کنند. آنها همیشه مثل انبار باروت هستند که منتظر یک جرقه‌اند و کاپیتان تیم پرسپولیس با کاری که انجام داد آنها را شعله‌ور کرد. من معتقدم پرسپولیس اگر می‌خواهد نتیجه بگیرد حقش را باید درون زمین بگیرد نه به این شکل با جار و جنجال. همانطور که گفتم چون حمایت‌های همه جانبه از پرسپولیس کم شده آنها نمی‌توانند روی پای خودشان بایستند.
  • کاپیتان استقلال نشان داد یک ورزشکار مردمی است که حرف دل مردم را می‌زند. کنار مردم می‌ایستد و صدایشان می‌شود و سنگ آنها را به سینه می‌زند. اینها تفاوت کاپیتان‌های استقلال و پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید و ببینید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.