اعلام جدایی تتلو از سحر قریشی: ایشون معتاده؛ خانواده‌ش بیان تحویلش بگیرن/ «از این پس مجردم»! +عکس

تتلو در فاصله کمی پس از کنسرتی که به اعلام ازدواج با سحر قریشی گذشت و با حواشی آن ده‌ها میلیارد به جیب زد، حالا می‌گوید از همسر خود جدا شده است!

به گزارش تازه نیوز، امیر تتلو که مدتی است به واسطه اخبار و عکس‌های دونفره با سحر قریشی و پس از آن کنسرت ترکیه، صدرنشین حواشی و خبرهای جنجالی بود، کم‌تر از یک ساعت پیش با طرح این ادعا که اعتیاد و مستیِ دائم سحر قریشی از صبر او خارج شده، اعلام کرد دیگر به این رابطه ادامه نمی‌دهد.

امیر تتلو در صفحه رسمی یوتیوب خود نوشت: من نمی‌فهمم این زنا چشونه! من واقعا دوست ندارم این وضعیت رو! از همین الان مجرد بودن خودمو اعلام می‌کنم!

تتلو با اتهامات متعددی سحر قریشی را روبه‌رو کرد و نوشت: خانم قریشی اعتیاد دارن راستش یه روز مواد بهشون نرسه یه جور دیگه میشن! دائما بداخلاقی، بی‌احترامی و بی‌کاری… لطفا خانواده‌ش بیان تحویلش بگیرن… من غلط کردم با ایشون ارتباط برقرار کردم!

این مطلب را هم ببینید: توهین امیر تتلو به هوادارانش: صندلیا رو با سیگار سوزوندین؟ عین گاو میمونین! +ویدئو

جدایی امیر تتلو از سحر قریشی

۱ نظر
  1. ناشناس

    متاسفم برای جامعه ایران که این بی هنران بی هویت هنربندش هستند و دائم دارند مردم بدبخت رو سرکیسه می کنند و با دروغ و هوچیگری و توهم روزگار به خوبی و خوشی می گذرونند . سحر قریشی یه بیسواد که حتی دیپلم هم نداره و اون تتلو بی همه چیز

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.