گروگان‌گیری ۳میلیارد تومانی در هرمزگان!

پسر ۷ ساله که از سوی آدم ربایان در ازای دریافت ۳ میلیارد تومان گروگان گرفته شده بود، در عملیات ویژه پلیس هرمزگان به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش تازه‌نیوز، سردار سرتیپ دوم غلامرضا جعفری فرماندهی انتظامی استان هرمزگان در این باره گفت: پس از اعلام یک مورد آدم‌ربایی در شهرستان حاجی‌آباد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت. مأموران با تشکیل یک گروه به محل وقوع حادثه اعزام شدند که پس از بررسی‌های میدانی و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد یک پسربچه هفت‌ساله از مقابل منزل ربوده و به مکان نامعلومی منتقل شده است. آدم‌ربایان طی تماس تلفنی با پدر کودک، تقاضای ۳ میلیارد تومان پول در ازای آزادی این کودک کردند که پلیس با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی، محل اختفای آدم‌ربایان و همچنین محل نگهداری کودک را شناسایی کردند.

به نقل از ایران، سردار غلامرضا جعفری اظهارداشت: با اعزام تیم عملیاتی به محل اختفای آدم‌ربایان، عملیات نجات کودک آغاز شد و ضمن دستگیری آدم‌ربایان که یک زن و ۲ مرد بودند، کودک ربوده‌ شده در کمتر از ۲۴ ساعت در سلامت کامل آزاد شد و به آغوش مادر و پدرش بازگشت. متهمان دستگیرشده با تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند و تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان این پرونده ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.