علی دایی در یک مدرسه روستایی

علی دایی، چهره سرشناس فوتبال کشور به همراه نازی صفاری، خیر مدرسه ساز از ۴ فضای آموزشی خیرساز روستای آزادده و صالح آباد بازدید کردند.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از برنا، علی دایی در بازدید از مدرسه خیرساز سید صبور معینی با اشاره به لزوم توسعه فضاهای آموزشی مورد نیاز برای مناطق محروم کشور گفت: باید به امر آموزش در مناطق محروم کشور اهمیت بیشتری داده شود و دانش آموزان مناطق محروم نیازمند توجه و نگاه ویژه ای هستند.

وی افزود: در مناطق محروم دانش آموزان مستعد زیادی وجود دارند و همین دانش آموزان آینده سازان جامعه هستند و انتظار می رود نهادهایی همچون آستان قدس رضوی از دانش آموزان محروم شهرستان صالح آباد و شهرستانهای دیگر حمایت بیشتری داشته باشند.

یاسر رسولی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان صالح آباد نیز در این بازدید گفت: از علی دایی، افتخار ورزش کشور و همچنین خانم صفاری خیر ارجمند مدرسه ساز تشکر می کنم که با سفر به صالح آباد ثابت کردند که دغدغه توسعه بیشتر فضاهای آموزشی و رفع نیازهای دانش آموزان شهرستان صالح آباد را دارند و این موضوع برای ما بسیار ارزشمند است.

وی افزود: آقای علی دایی و خانم صفاری خیر مدرسه ساز با حضور در صالح آباد و طی مسافت طولانی باعث دلگرمی فرزندان و مردم این آب و خاک شدند.

 در سالهای گذشته ۳ فضای آموزشی و یک نمازخانه توسط خانم نازی صفاری، خیر مدرسه سازدر روستای آزادده و شهر صالح آباد ساخته شده است و خانم صفاری از این مدارس نیز حمایت و پشتیبانی مداوم داشته است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.