ثبت‌نام یارانه برای جاماندگان تمدید شد

سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها از تمدید ثبت نام یارانه تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش تازه نیوز، طیبه حسینی سخنگوی هدفمندی یارانه‌ها دقیقی قبل در برنامه زنده تلویزیونی درباره تمدید ثبت نامه دریافت یارانه گفت: متقاضیانی که تاکنون یارانه نگرفته اند برای ثبت نامه دریافت یارانه تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۴ خرداد امکان ثبت نام آنها فراهم شده است.

وی درباره اینکه آیا امکان تمدید مجدد وجود دارد گفت: طبق بررسی‌ها امکان تمدید وجود دارد ولی فعلاً تا پایان روز چهارشنبه ۴ خرداد این فرصت مجدداً فراهم شده است.
سخنگوی هدفمندی یارانه‌ها تصریح کرد: هیچ محدودیتی برای شماره کد ملی‌ها جهت ثبت نام در سه روز پیش رو وجود ندارد و هر سرپرست خانواری که یارانه نمی گرفته یا انصراف داده یا دریافت می کرده ولی در یارانه جدید حذف شده است می‌تواند برای ثبت نامه به سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها به آدرس: https://sso.my.gov.ir/login مراجعه کنند.

حسینی ادامه داد: سرپرستان خانوار ابتدا کد یو اس اس دی *۴*۴۳*۸۵۷* کد ملی# را وارد کرده و از دریافت یارانه مطمئن شود. اگر یارانه بگیر نیست به سامانه مذکور مراجعه کند.

وی یادآور شد: تنها افرادی به پلیس +۱۰ مراجعه کنند که بخواهند بعد خانوار را اصلاح کنند. مثلاً دختر یا پسری که ازدواج کرده و از خانواده پدری جدا شده با مدارک سند ازدواج و یا زنانی که از همسران خود جدا شده اند با مدارک طلاق نامه به پلیس +۱۰ مراجعه کنند ولی کسانی که بار اول است که می‌خواهند ثبت نامه کنند نیازی به مراجعه به پلیس +۱۰ نیست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.