مهدوی‌کیا از استقلالی‌ها دلخور شد؛ اتفاق تلخ برای دروازه‌بان استقلال

گلر دوم استقلال به شکل عجیبی شانس حضور در تیم امید ایران را از دست داد.

به گزارش تازه نیوز، در حالی که همه فکر می‌کردند علیرضا رضایی دروازه‌بان دوم استقلال با تیم امید به عراق و در نهایت به ازبکستان برود اما این اتفاق رخ نداد و او از این سفر و احتمالاً از مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا که اهمیت زیادی دارد، محروم می‌شود. طبق شنیده‌ها استقلالی‌ها به مهدوی‌کیا قول داده بودند رضایی را به تیم امید بدهند اما انگار دقیقه 90 پشیمان شدند و رضایی هم به شدت از این موضوع دلخور شد. همه می‌دانند دروازه‌بان اصلی استقلال در لیگ برتر حسینی است و او که به دنبال شکستن رکورد کلین‌شیت‌ها هم هست، شانس زیادی برای بازی سه‌شنبه با مس رفسنجان دارد و به رضایی بازی نمی‌رسد (مگر اینکه اتفاق خیلی عجیبی رخ بدهد) اما مشخص نشد چرا استقلالی‌ها با سفر رضایی به عراق و همراهی او با تیم امید مخالفت کردند؟!

این مطالب را هم از دست ندهید:

به طور طبیعی مسابقات قهرمانی آسیا و مقدماتی المپیک برای دروازه‌بانان جوان مثل رضایی که گلر شماره یک تیم امید هم بود، خیلی مهم است اما حالا او این فرصت را از دست می‌دهد!

مهدوی‌کیا سرمربی تیم امید که از استقلالی‌ها انتظار کمک و همراهی داشت، در واکنش به این اتفاقات گفته بود: «به هر حال اینجا تیم ملی است و دست ما باز است. یکسری مسائل را هم نمی‌گویم و…»

او بلافاصله پس از ماجرای رضایی دروازه‌بان‌های پیکان و ذوب‌آهن را به اردو دعوت کرد و آنها را به عراق برد. سینا سعیدی‌فر دروازه‌بان امیدهای استقلال هم خط خورد چون از اول هم قرار نبود با تیم امید به عراق برود.

با این حساب خیلی بعید به نظر می‌رسد که مهدوی‌کیا برای مسابقات رسمی ازبکستان، رضایی را دعوت کند و این دروازه‌بان فرصت بسیار خوبی را از دست می‌دهد. حتی شنیدیم بعداً که مجیدی پشیمان شده و با ماجدی تماس گرفته، مهدوی‌کیا دیگر رضایت نداده که رضایی برگردد. این وسط بازنده اصلی علیرضا رضایی بود که فرصت بسیار خوبی را از دست داد، آن هم در حالی که همه می‌دانند او فقط در جام حذفی بازی کرد و در لیگ برتر به طور طبیعی شانسی ندارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.