دختر ۶ساله طعمه سگ‌های ولگرد شد +عکس

دختر ۶ساله‌ای که همراه خانواده‌اش برای تفریح به سواحل جاسک رفته بود طعمه چند سگ ولگرد قرار گرفت و به‌شدت مجروح شد.

به‌گزارش تازه‌نیوز، این حادثه صبح دیروز (شنبه) در ساحل محله یکبنی جاسک واقع در استان هرمزگان اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که این دختر ۶ساله همراه با پدر و مادرش برای تفریح به ساحل این منطقه رفته بودند. دختربچه کمی با فاصله از والدینش مشغول بازی بود که ناگهان چند سگ ولگرد سر رسیدند و به او حمله کردند. پیش از آنکه پدر و مادر کودک بتوانند خود را به فرزندشان رسانده و او را از میان چنگ و دندان سگ‌ها بیرون بکشند آنها دختر بچه را به‌شدت مجروح کردند و در چنین شرایطی کودک به مرکز درمانی منتقل شد.

به نقل از همشهری، فاطمه نوروزیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این‌باره گفت: با وجود اینکه دختر ۶ساله از ناحیه ران پا مجروح شده بود اما در مرکز درمانی تحت مداوا قرار گرفت و حال عمومی او خوب گزارش شده است. او ادامه داد: قرار است برای پیشگیری از هرگونه عفونت و بیماری واکسن‌های مورد نیاز از جمله هاری به کودک آسیب دیده تزریق شود. نوروزیان در ادامه گفت: متأسفانه شاهد حوادث زیادی درخصوص حمله سگ‌های ولگرد به شهروندان، به‌خصوص کودکان در جاسک هستیم و در دو ماه ابتدایی امسال دست‌کم ۱۲مورد حمله سگ‌های ولگرد به مردم در جاسک گزارش شده است.

بیشتر بخوانید:

۱ نظر
  1. آوا

    مسوولای محترم کلاهشونو بذارن بالاتر. چهارتا سگ هم نمیتونن کنترل کنن. توی تمام شهرها و روستاها این سگهای ولگرد یه معضل بزرگ شدن.همه هم دیگه گله ای شدن ولی هیچ فکری براشون نمیشه.متاسفم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.