شوک بزرگ به والیبال؛ تست دوپینگ ستاره ملی‌پوش مثبت شد!

تست دوپینگ یکی از ستاره‌های پیشین تیم‌ملی والیبال ایران مثبت شده است.

به گزارش تازه نیوز به نقل از ورزش سه، جمعه شب رقابت‌های جذاب و پرستاره جام باشگاه های آسیا در تهران و ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی به پایان رسید؛ جایی که تیم پیکان تهران در یک بازی هیجان انگیز و در حالی که ابتدا دو ست از حریف خود عقب افتاده بود، نهایتا موفق شد به شکل فوق العاده‌ای به بازی برگردد و نهایتا با پیروزی ۳-۲ جام را بالای سر ببرد.

این مطالب را هم از دست ندهید:

چند روز بعد از پایان رقابت‌های جام باشگاه های آسیا یک‌ خبر شوکه کننده والیبال ایران را تحت تاثیر قرار داده است؛ جایی که طی ساعات گذشته مشخص شد که تست دوپینگ یکی از بازیکنان سابق تیم ملی والیبال ایران مثبت شده است.

گفته می شود که این بازیکن از ستاره های سابق تیم ملی والیبال ایران بوده که در رقابت‌های جام باشگاه های آسیا نیز حضور داشته است. در این بین گمانه زنی هایی هم در مورد نام این ستاره سابق تیم ملی مطرح شده که البته هیچ کدام از آن ها نمی تواند قطعیت داشته باشد.

از طرف دیگر با توجه به گمانه زنی های موجود محرومیت ۳ ماهه تا ۶ ساله در انتظار این والیبالیست با تجربه و سابق تیم ملی خواهد بود و گفته می شود که بعد از ابلاغ قطعی او از دنیای والیبال خداحافظی خواهد کرد. البته همه این ها فعلا فقط در حد گمانه زنی است.

در همین راستا و بعد از این اخبار با دبیر فدراسیون والیبال تماس گرفتیم که میلاد تقوی در این باره گفت: نامه ای از ستاد مبارزه با دوپینگ به دست ما رسیده که نشان می‌دهد نتیجه تست اول یک بازیکن لیگ برتری مثبت بوده است و ما این نامه را به فرد مسئول نیز ارسال کرده ایم. البته هنوز با رای قطعی خیلی فاصله داریم که بعد از انجام مراحل قانونی توسط ستاد مبارزه با دو پینگ اعلام خواهد شد.

تقوی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از انجام این مراحل نام این بازیکن اعلام‌خواهد شد یا خیر گفت: بله بعد از به قطعیت رسیدن موضوع و انجام همه مراحل قانونی نام فرد مورد نظر نیز اعلام می شود.

تقوی در پایان به شایعه‌ای که گفته می شود این والیبالیست در جام باشگاه های آسیا نیز حضور داشته واکنش نشان داد و گفت: اجازه دهید محرمیت قضیه فعلا باقی بماند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.