ایلان ماسک: اتهام آزار زن مهماندار یک ماجرای سیاسی است!

چالش ایلان ماسک برای زن مدعی تعرض: «اگر راست می گویی ویژگی خاص بدنم را بگو!»

به گزارش تازه‌نیوز، یک مهماندار سابق هواپیما که به صورت قراردادی در تیم خدمه کابین ناوگان جت شرکت اسپیس ایکس کار می کرد، ماسک را به سوء رفتار جنسی متهم کرد. وی مدعی است که ماسک آلت تناسلی خود را در معرض دیدش قرار داده، او را لمس کرده و به او پیشنهاد خرید اسبی در ازای ماساژ اروتیک داده است.

ماسک، این زن را که او را به سوء رفتار جنسی متهم می کند، دروغگو خواند و گفت چالشی برای او دارد. ماسک از این زن خواسته نشانه ای از بدن او که توسط عموم شناخته نشده است را توصیف کند. او تاکید کرد، هر نشانی، چه جای زخم یه خالکوبی، فقط چیزی باشد که مردم هیچ وقت از آن اطلاعی نداشته اند. ظاهراً این حادثه در سال ۲۰۱۶ رخ داده است. این زن گفته است که این اتفاق را به بخش منابع انسانی شرکت گزارش داده. زن مدعی است ماسک و اسپیس ایکس در نهایت در سال ۲۰۱۸ توافقنامه ای در ازای ۲۵۰,۰۰۰ دلار با او امضا کرده اند.

ماسک ادعای سوء رفتار جنسی را رد کرد و این داستان را پرونده سازی با انگیزه سیاسی دانست. او گفت که اگر تمایل به آزار جنسی داشت، بعید است که این اولین بار در کل ۳۰ سال زندگی حرفه‌ای او باشد که علنی می شود. ماسک در توییتر خود گفت که این حرکت باید سیاسی تلقی شود. او اضافه کرد که هیچ چیز او را از مبارزه برای آینده‌ای خوب و آزادی بیان منصرف نمی‌کند. ماسک اوایل هفته گذشته گفته بود که پس از رای اکثریت به دموکرات‌ها در انتخابات قبلی، در انتخابات آینده به جمهوری‌خواهان رای خواهد داد.
ماسک اخیراً قصد داشت توییتر را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار بخرد و آن را خصوصی کند. اما روز شنبه او گفت که قیمت خرید باید به ازای تعداد حساب‌های رباتی در این پلتفرم کاهش یابد. او خرید را به حالت تعلیق درآورده تا زمانی که توییتر بتواند ثابت کند که تنها ۵ درصد از کاربرانش ربات هستند.

منبع: روزیاتو

بیشتر بخوانید:
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.