رئال‌مادرید به دنبال ستاره بارسلونا!

رئال مادرید حالا یک پروژه جنجالی را برای تقویت تیم خود در فصل نقل و انتقالات مد نظر دارد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، رئال مادرید پس از ناکامی در جذب امباپه، حالا توجه خود را به سمت عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسلونا معطوف کرده و می‌خواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد.

فلورنتینو پرس رئیس باشگاه بارسلونا و همکارانش بعد از ناکامی در جذب کیلیان امباپه آنها به دنبال پیدا کردن جانشینی برای او هستند و چند نام بزرگ را مد نظر دارند. برخی رسانه‌ها و خبرنگاران اسپانیایی نوشته اند باشگاه مادریدی عثمان دمبله ستاره ناراضی بارسلونا را زیر نظر دارد و می‌خواهد این بازیکن را از رقیب خود بگیرد.

طبق گزارش شبکه Esport۳، پرس از درخشش این بازیکن در نیم فصل دوم شگفت‌زده شده و می‌خواهد با پولی که برای امباپه کنار گذاشته بود، هموطن او را به خدمت بگیرد.

فلورنتینو پرس سالها بعد از خرید جنجالی لوئیس فیگو از بارسلونا که در سال ۲۰۰۰ و در پروژه «کهکشانی‌های یک» رقم خورد می‌خواهد بار دیگر ستاره‌ای از بارسلونا را جذب کند. البته که دمبله هرگز به محبوبیت و بزرگی لوئیس فیگو در آن زمان نیست. از سوی دیگر روابط خوب فلورنتینو پرس با خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا هم احتمال وقوع چنین اتفاقی را کم می‌کند.

دمبله در سال ۲۰۲۲ بسیار آماده بود و در ۲۱ بازی، ۱۳ پاس گل ثبت کرد تا بالاتر از همه در جدول بهترین پاسورها در لالیگا قرار بگیرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.