تصادف اتوبوس واحد با ۲۰ خودرو؛ ۵خودرو له شدند! +عکس

برخورد اتوبوس شهری با ۲۰ خودرو در حصارک کرج خسارت شدیدی برجا گذاشت.

به گزارش تازه‌نیوز، ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح سه‌شنبه خبر تصادف شدید بین یک دستگاه اتوبوس و چندین خودرو در میدان حصارک کرج به مرکز فوریت‌های پزشکی، آتش‌نشانی و پلیس ۱۱۰ اعلام شد که بلافاصله امدادگران راهی محل حادثه شدند. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد که یک اتوبوس شرکت واحد به‌دلیل ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه با ۲۰ خودرو برخورد داشته و این حادثه منجر به مجروح شدن ۳ نفر شده است.

به نقل از ایران، سرهنگ «حمدالله رحمتی‌پور» رئیس‌پلیس راهور استان البرز با بیان اینکه با حضور عوامل امدادی، مجروحان حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند، گفت: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اتوبوس اعلام شده است. این حادثه خسارت شدیدی به خودروها وارد و ترافیک شدیدی ایجاد کرده بود که با کمک عوامل پلیس راهور بعد از حدود یک ساعت عملیات پایان یافت و شرایط ترافیکی عادی شد.
محمد جمشیدی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرکرج نیز گفت: ساعت ۷:۳۲ دقیقه در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر انحراف خودروی اتوبوس در بلوار شهید بهشتی بعد از پل حصارک ۱۷ آتش‌نشان با تجهیزات به محل حادثه رفتند.
نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد اتوبوس از مسیر غرب به شرق بلوار شهید بهشتی بعد از پل حصارک از مسیر اصلی خارج شده و پس از ورود به مسیر مقابل با چند خودرو برخورد کرده که ۵ دستگاه از این خودروها زیر اتوبوس گرفتار شده بودند و خسارت شدیدی به آنها وارد شده بود. در این حادثه راننده یک پراید نیز که مردی ۴۰ ساله بود داخل خودرو حبس شده بود اما با کمک آتش‌نشانان نجات یافت که همراه مجروح دیگری توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

تصاذف اتوبوس شرکت واحد

محسن امیدوارحسینی، سرپرست سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج نیز گفت: تصادف یک دستگاه اتوبوس با ۲۰ دستگاه خودرو در این کلانشهر سه مصدوم برجا گذاشت. بررسی‌های اولیه نشان داد که این اتوبوس مربوط به بخش خصوصی بوده و به علت نقص فنی و خارج شدن کنترل آن از دست راننده با گذر از بلوار شهید بهشتی وارد خط مقابل شده و به ۱۹ دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه مینی بوس خسارت وارد کرده است.
وی افزود: ۳ مصدوم این حادثه به بیمارستان شهید مدنی کرج انتقال یافتند. در این حادثه یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه مینی‌بوس و ۱۹ دستگاه خودرو سواری دچار خسارت شدند.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.