حمله هواداران پرسپولیس به گزینه یحیی!

توافق پرسپولیس با میلاد زکی‌پور با انتقاد هواداران این تیم مواجه شد.

به گزارش تازه‌نیوز، بعد از انتشار خبر توافق پرسپولیس با میلاد زکی پور شاهد انتقاد تند هواداران پرسپولیس بودیم و آنهابا انتشار یک مصاحبه از زکی‌پور به این ماجرا واکنش نشان دادند.

هواداران پرسپولیس مصاحبه ای از زکی پور را در فضای مجازی منتشر کرده اند که علیه قهرمانی‌های پرسپولیس در سالهای گذشته موضع گرفته و این قهرمانی‌ها را زیر سوال برده است. البته قبلا هم موارد مشابهی داشتیم که بازیکنانی کارهای بدتر از این کرده بودند و پرسپولیسی شدند چون تجربه ثابت کرده هواداران پرسپولیس و استقلال خیلی زود یکسری مسائل را فراموش می‌کنند اما بهرحال فعلا پرسپولیسی‌ها علیه زکی پور موضع گرفته اند و باید دید آیا او به سرنوشت محمد آبشک دچار می‌شود یا می‌تواند پیراهن پرسپولیس را برتن کند؟

به طور طبیعی در این مقطع از فصل هیچ مربی و باشگاهی خبر توافق با بازیکنی را تائید نمی‌کند اما همه می‌دانند که کار نقل و انتقالات مدتهاست که شروع شده و تیمها مذاکراتی را با بازیکنان مورد نظر خود آغاز کرده اند. تیمهای مدعی هم خوب می‌دانند که باید هرچه سریعتر با بازیکنان مورد نظر مربیان توافق کنند وگرنه دلال‌ها قیمت بازیکنان را بالاتر می‌برند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.