جنگ جهانی سوم آغاز شده و دنیا ویران خواهد شد

جنگ اوکراین می‌تواند آغازگر جنگ جهانی سوم باشد و حتی تمدن هم ممکن است از آن جان سالم به در نبرد.

به گزارش تازه نیوز، جورج سوروس، میلیاردر لیبرال که در مجمع جهانی اقتصاد داووس سخن می‌گفت معتقد است که حمله روسیه به اوکراین ممکن است شروعی برای جنگ جهانی سوم باشد، او بهترین راهکار برای جوامع غربی جهت حفظ جامعه‌ای آزاد را شکست نیروهای ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه دانست.

یورونیوز نوشت: سوروس ۹۱ ساله، همچنین به کشورهای اتحادیه اروپا هشدار داد که به دلیل اتکای بیش از اندازه به انرژی روسیه پوتین می‌تواند عرضه گاز طبیعی را که در حال حاضر حدود ۴۰ درصد از نیاز اروپا را تشکیل می‌دهد، قطع کند.

وی درخصوص حمله روسیه به اوکراین ادعا کرد: « این حمله می‌تواند آغازگر جنگ جهانی سوم باشد و حتی تمدن هم ممکن است از آن جان سالم به در نبرد.» او بهترین و شاید تنها راه برای حفظ تمدن غرب را شکست دادن پوتین در اسرع وقت دانست.

سوروس در ادامه گفت: «فکر می‌کنم در حال حاضر پوتین متوجه شده که حمله روسیه به اوکراین یک اشتباه بوده است. اما آتش‌بس دست نیافتی است زیرا پوتین فرد قابل اعتمادی نیست. هر چقدر که او ضعیف‌تر می‌شود، وضعیت او غیرقابل پیش‌بینی‌تر می‌شود.»

۱ نظر
  1. سیروس

    هیچوقت جنگ جهانی سوم اتفاق نخواهد افتاد .این سخنان بهایهاست و جهودا وصهینیسم .چون دنیای امروز نه کشش جنگ داره و نه در هم پیچیدگیهای دنیای امروز این اجازه میده .این یک توهم خیال باطله اروپا و امریکا این تواناییو ندارن .سورسم زر مفت میزنه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.