نظر عباس عبدی درباره سرود «سلام فرمانده»: در سبک مداحی نواصول‌گرایان است/ گاهی پر از شرک و دروغ!

عباس عبدی درباره سرود «سلام فرمانده» و سبکی که مداحی نواصول‌گرایان نامید، توئیتی منتشر کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، عباس عبدی فعال سیاسی در صفحه شخصی خود در توئیتر، در واکنش به توئیتی که مضمون سرود «سلام فرمانده» را زیر سوال برده و پرسیده بود نسل غیور جامانده یعنی چه، نوشت: ‏جملات این متن در سبک مداحی نواصول‌گرایان است. مضمون اصالت ندارد. فرم و قالب محور است. اگر به مداحی های برخی از آنان توجه کنید سراسر شرک یا دروغ است ولی ایرادی نمی‌گیرند.

توییت عباس عبدی درباره سرود فرمانده و مداحان نواصولگرا

7 نظر
  1. امیر

    تجسم کنید قیافه عباس عبدی رو وقتی که یه دهه هشتادی از نزدیکان وفامیل داره زمزمه میکنه »سلام فرمانده….«

  2. احمد

    یعنی با تفکر آقایان باید تربیت را بگذارند برای چهل سالگی افراد ؟؟ ایا کودکان پیرامون خود را نگاه نمی کنند که میزان درک ایشان از جامعه فرسنگ ها از زمان کودکی نسل های پیش جلوتر است ؟ هرکاری نواقصی دارد و ایراد گرفتن هم اسان ، باید در کنار ایراد راه حل نیز ارائه داد و تشویق به تولید اثری کم نقص تر کرد نه تشویق به عدم تولید ،شرک دقیقا کجای کار بوده ؟

  3. علي

    واقعا یه سرود چقدر درد داره که اینهمه داره تخریب میشه؟ نمی ترسین که با موجی که برای امام زمان علیه السلام راه افتاده درمیفتید؟ از عصبانیت بمیرید.

    1. رضا

      جامانده یعنی چی؟توضیح بده ببینم

      1. ناشناس

        این چیزا قدرت درک میخواد که شما ندارید
        یه کلمه ساده اس معنیشو نمیدونید توقع نداشته باشید با توضیح دادن بفهمید
        دشمنا از جنس ایرانی میان یه چرتی میگن بقیه هم پشت سرش تکرار میکنن .
        یه ذره خودتون باشین با عقل خودتون فکر کنید نه حرف اینو اونو تکرار کنید
        این حرفو دقیقا مجری شبکه منو تو گفته بود

  4. ناشناس

    ببندین دهنتونو همش چرت و پرت و کفر
    از کی خط میگیرین که این حرفارو بزنین
    الان شما همتون لنگ گرین کارتین ؟؟
    چقدر گدایی آمریکارو میکنین اخه 🤣

  5. نیما

    وقتی زمزمه لب بچه ها آهنگهای رپی باشه که همش فحش های رکیک و مفاهیم جنسی و خشونت و خودکشیه هیچ کدوم از اینا واکنشی نشون نمیدن…حالا چندنفر یه سرودی بامحتوای عشق به ولی عصر(عج) برای کودک و نوجوان تولید کردند،و به طرز عجیبی حتی تاخارج از کشور هم محبوب دل و زمزمه لب بچه ها و خانواده هاشون شده،داد و فریاد این جماعت بلندشده،چندوقته که کلمه به کلمه این سرود رو دارن موشکافی میکنند،تایم زیادی از برنامه هاشون رو علیه یه سروداختصاص دادن! همشون احساس نگرانی میکنن! یهو میفهمن که سلام فرمانده ترویج خشونته!بعد سعودی اینترنشنال اعلام میکنه که سواستفاده از کودکانه!😂 بعد یهو یه عده متوجه میشن که کلا موسیقی از بیخ حرامه و سرود سلام فرمانده آدمارو میبره جهنم!😂بعد به دروغ میگن سرقت هنریه!! بعد گفتن اجتماع سلام فرمانده جشن و پایکوبی و لهو و لعبه!!حالا هم که ایشون فهمیده که کلا سراسر شرک و کفره!! یه عده که حتی به بچه هایی که سلام فرمانده میخوندن فحشهای رکیک میدادن!..یه عده دیگه نظر میذارن که سلام فرمانده بده،چون گرونیه!😂…تازه مردم دارن اینارو میشناسن…بابا دارین خودتونو به لجن میکشین…بخودتون رحم کنین لااقل.زشته

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.