رقم قرارداد مهدی ترابی با پرسپولیس چقدر است؟

مهدی ترابی برای سال اول قرارداد ۹ میلیارد تومان از پرسپولیس می‌گیرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، مهدی ترابی برای ماندن در پرسپولیس قید پیشنهاد ۲۰ میلیارد تومانی یک تیم متمول صنعتی را زد.

به تازگی این تیم صنعتی که برنامه وسیعی برای فصل آینده دارد پیشنهادی وسوسه انگیز به مهدی ترابی داده است. این باشگاه که می‌خواهد جام قهرمانی لیگ بیست و دوم را کسب کند قصد دارد ستاره‌های پرسپولیس و لیگ برتر را خریداری کند.

سرلیست این تیم پولدار نیز مهدی ترابی بوده است. گویا این تیم متمول صنعتی حاضر شده بود ۵۰ درصد این پول را نقد و بلافاصله پس از عقد قرارداد به حساب ستاره ملی پوش پرسپولیس واریز کند اما او قید این پول را زد!

تخفیف یک میلیاردی ترابی به پرسپولیس

شنیدیم مهدی ترابی هنگام عقد قرارداد یک مقدار هم تخفیف داده و کمتر از سقف قرارداد با پرسپولیس بسته است. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که سقف قرارداد بازیکنان پرسپولیس در لیگ بیست و دوم ۱۰ میلیارد تومان است. با این وجود ستاره ملی پوش قرمزها راضی شده است سال اول ۹ میلیارد تومان از پرسپولیس بگیرد. قرار است مهدی ترابی در سال دوم ۲۰ درصد اضافه گرفته و ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان دریافت کند. لازم به یادآوری است مهدی ترابی می‌توانست همین مبلغ را بلافاصله پس از عقد قرارداد با تیم صنعتی (به عنوان پیش پرداخت ۵۰ درصدی) دریافت کند.

گفتنی است قرارداد جدید مهدی ترابی با باشگاه پرسپولیس ۲ ساله بوده و تا پایان لیگ بیست و سوم اعتبار دارد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.