نماینده‌ای که دم از انقلابی بودن می‌زند دیگر نباید این‌ کارها را انجام دهد!

یک نماینده سابق مجلس گفت: وقتی دم از انقلابی بودن می‌زنند دیگر نمی‌توانند بگویند فرزندم مستقل از من است!

به گزارش تازه‌نیوز، جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده پیشین مجلس ایران می‌گوید: مردم معتقدند مسئولان در رفاه هستند و حال آن‌ها را درک نمی‌کنند. اگر شاخص‌ها تبدیل به قانون شود، وقتی افراد می‌خواهند نماینده مجلس شوند می‌دانند که نباید دنا پلاس بگیرند، می‌دانند نباید چند صد میلیون تومان وام بگیرند، می‌دانند نمی‌توانند وام خانه بگیرند، نباید حقوقشان از یک حدی بیشتر باشد و … وقتی شرایط سختگیرانه‌ای حاکم شود، دیگر می‌دانند نماینده شدن برای آن‌ها نفعی ندارد و اگر به دنبال منفعت باشند می‌دانند که باید بروند کار خصوصی و شخصی خودشان را راه بیاندازند. وقتی دم از انقلابی بودن می‌زنند دیگر نمی‌توانند بگویند فرزندم مستقل از من است و هر کاری بخواهد می‌کند. دیگر نمی‌توانند بگویند زن من سفر رفته و به کسی ارتباطی ندارد.

به نقل از رویدداد ۲۴، جعفرزاده می‌گوید اگر افراد بدانند مثلا هنگام نماینده شدن حقوق بسیار کمی دارند، نباید از امکانات دولتی استفاده کنند، نمی‌توانید در تعطیلات با خانواده سفر خارجی بروید، نمی‌توانند نزدیکانشان را بدون قانون استخدام دستگاه‌ها کنند و از رانت‌های مختلف استفاده کنند یا بعد از پایان دوره نمایندگی بروند در وزارت نفت استخدام شوند.

او با ذکر مثالی می‌گوید: طرف معلم بوده و بعد از پایان دوره نمایندگی به پاس نمایندگی استخدام وزارت نفت شده، خب با کدام تخصص و اصلا به چه دلیل؟ اگر مدعی انقلابی‌گری هستند این قوانین را برای خودشان مشخص کنند، آن‌وقت ببینید باز هم برای نماینده شدن سر و دست می‌شکنند و میلیارد‌ها تومان هزینه تبلیغات و رانت برای رای‌آوری می‌کنند یا نه!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.