حامد لک در پرسپولیس می‌ماند؟

دروازه‌بان پرسپولیس هیچ واکنشی نسبت به بحث جذب گلر ملی‌پوش سابق این تیم نداشته است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه، حامد لک در حالی دومین سال حضورش در پرسپولیس را سپری می‌کند که هنوز یک فصل دیگر با سرخ‌پوشان قرارداد دارد، اما در این شرایط و طی روزهای گذشته اخبار زیادی مبنی بر توافق این باشگاه با علیرضا بیرانوند برای بازگشت دوباره به دروازه این تیم مطرح شده است.

دروازه‌بان پرسپولیس که طی دوران دو ساله حضورش در این تیم چهار مسابقه را با خاطره تلخ برای خود و تماشاگران این تیم به پایان رساند و این اتفاق منجر به ایجاد هجمه علیه او در مقطعی از فصل شد، دوباره سعی کرده به شرایط بهتری برسد و روحیه خود را حفظ کند تا در هفته‌های پایانی موثر ظاهر شود.

حامد لک که در دو فصل بازی برای پرسپولیس قهرمانی در لیگ برتر و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده، حالا در شرایطی قرار گرفته که در صورت جذب علیرضا بیرانوند، می‌تواند درخواست جدایی و فسخ قراردادش را بدهد و راهی تیم دیگری شود، اما ظاهرا بعید است چنین کاری کند.

این دروازه‌بان که در دوران حضورش در پرسپولیس ۳۶ کلین‌شیت به ثبت رسانده، ظاهرا با وجود جذب علیرضا بیرانوند قصد ندارد از پرسپولیس جدا شود و قصد دارد در رقابت با خرید جدید احتمالی این تیم، رقابت کرده و جایگاهش در دروازه سرخ‌پوشان را حفظ کند.

اما اتفاق عجیب در بحث بازگشت دوباره بیرانوند به پرسپولیس، عدم واکنش حامد لک به این مسائل و بحث انتقالش به تیم‌هایی مثل فولاد خوزستان، مس رفسنجان یا مس کرمان است که بعضا در فضای مجازی گفته شده به یکی از این باشگاه‌ها خواهد رفت.

دروازه‌بان پرسپولیس که در آخرین مصاحبه‌اش به صحبت‌های اخیر ابراهیم شکوری، معاون سابق این باشگاه مبنی بر اینکه قبل از شروع فصل محمدرضا اخباری در لیست پرسپولیس قرار داشت، واکنشی نشان نداد، اکنون نیز تصمیم گرفته درباره اظهارات رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر توافق با بیرانوند نیز صحبتی نداشته باشد و ظاهرا قصد دارد بدون حاشیه به کارش در جمع سرخ‌پوشان ادامه بدهد.

حامد لک در شرایطی که در دیدار اخیرشان مقابل تراکتور یک کلین‌شیت نیمه تمام داشت، فعلا باید خود را آماده دو مسابقه باقی مانده لیگ برتری پرسپولیس برابر شهرخودرو و فجر سپاسی کند تا فصل را با خاطره‌ای خوش به پایان ببرد و پس از آن به طور قطعی درباره ماندن یا رفتن از پرسپولیس تصمیم‌گیری داشته باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.