سارقان حرفه‌ای از لوله اصلی شرکت نفت گازوئیل سرقت می‌کردند!

۶ مرد تبهکار با حفر یازده متری زمین از خط لوله انتقال سوخت شرکت نفت در بندرعباس ۳۰ هزار لیتر گازوئیل سرقت کردند.

به گزارش تازه‌نیوز، چندی قبل مأموران پلیس بندرعباس در جریان سرقت یک باند از خط لوله انتقال گازوئیل قرار گرفتند. مأموران پلیس آگاهی بندرعباس با انجام اقدامات فنی و پلیسی، محل حفر زمین و سرقت از خط لوله را واقع در روستای پشته ایسین شناسایی کردند.
سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان در این باره گفت: در پی مصوبه شورای تأمین مبنی بر رسیدگی و پیگیری جدی حفاری خط لوله انتقال سوخت شرکت نفت استان هرمزگان مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان بندرعباس با مدیریت و نظارت مستقیم فرمانده انتظامی شهرستان قرار گرفت.

به نقل از ایران، پس از انجام تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی متوالی و تحت نظر قرار دادن عوامل دست‌اندرکار و مجرمانی که مشارکت داشته‌اند و پس از شناسایی محل، مأموران با تشکیل چندین تیم عملیاتی و با هماهنگی قضایی، پس از ورود به محل دپوی سوخت قاچاق دو نفر از متهمان را که در حال انجام سوخت‌گیری بودند، دستگیر کردند. همچنین مشخص شد متهمان به طرز ماهرانه با حفر زمین به طول ۱۱ متر یک لوله را به خط لوله اصلی انتقال سوخت شرکت نفت متصل کرده و در حال تخلیه سوخت از نوع گازوئیل هستند که پس از هماهنگی‌های مربوطه ۶ متهم دستگیر و نسبت به انتقال سوخت مکشوفه به مقدار ۳۰ هزار لیتر توسط سوخت‌رسان شرکت نفت اقدام شد. شناسایی و دستگیری سایر متهمان و میزان سوخت‌های سرقت و قاچاق شده‌ به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.