تغییرات در دولت رئیسی؛ محسن رضایی می‌رود، بذرپاش می‌آید!

شنیده‌ها از تغییرات در دولت رئیسی حکایت دارد.

به گزارش تازه‌نیوز، به دنبال عملکرد ضعیف سیدرضا فاطمی امین در وزارت صنعت، معدن و تجارت به‌ویژه در خصوص کنترل قیمت بازار و نارضایتی نمایندگان مجلس از او که تعدادی مصرانه پی‌گیر استیضاح او هستند، گویا او به‌زودی از سمت خود برکنار خواهد شد.

به نقل از مدارا، مهرداد بذرپاش که در ابتدای شروع به کار دولت زمزمه‌هایی برای حضور در وزارتخانه‌های ورزش و جوانان، کار و رفاه اجتماعی و همچنین صنعت، معدن و تجارت را به همراه داشت، جدی‌ترین گزینه برای وزارت صمت می باشد. گفته می شود بذرپاش برنامه خود را برای وزارت صمت نیز به رئیس‌جمهور ارائه کرده و نمایندگان مجلس نیز از حضور بذرپاش در این مسئولیت استقبال کردند.

همچنین شنیده می‌شود که فاطمی امین نیز قرار است به عنوان معاون اقتصادی رئیس‌جمهور جانشین محسن رضایی شود.

این مطالب را هم بخوانید:

۱ نظر
  1. همدان

    اگر محسن رضایی بره وکلا بازنشست بشه که دیگه به سیاست برنگرده خیلی خوبه وتصمیم عاقلانه وحکیمانه ای است. چون محسن رضایی اصلا محبوب ومورد خواسته مردم نیست ومتاسفانه اقای رئیسی که ادعای رئیس جمهور مردمی دارد از فردی در تیم اقتصادی استفاده کرده ودنباله رو وی شده که اصلا محبوبیت وطرفداری مردمی ندارد ،تعداد آرای کم محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری نشانگر ان است که محسن رضایی اصلا مورد قبول مردم نیست وجایی در کابینه وتیم ریاست جمهور به اصطلاح مردمی ندارد. مگر انکه رئیس جمهور رئیسی مردمی نباشد که گویا انقدر هم مردمی نیست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.