گاف وحشتناک صداوسیما درباره پایگاه سری ارتش! +عکس

در فیلمی که از رونمایی از پایگاه سری پهپادی ارتش نشان داده شد دو گاف بزرگ دیده می‌شود که مکان و مختصات پایگاه را لو داده است.

‏به گزارش تازه نیوز، کاربران شبکه‌های اجتماعی انتقادات گسترده‌ای درباره گزارش پخش شده از تلویزیون درباره پایگاه سری زیرزمینی ارتش را در فضای مجازی منتشر کردند.

یکی از این کاربران در توئیتی نوشت:

۱) خبرنگار از پایگاه هوانیروز کرمانشاه تا مقصد از پرواز ۴۰ دقیقه‌ای نام می‌برد که باتوجه به این زمان می‌شود مختصات نسبی پایگاه را پیدا کرد.
‏۲) گاف بزرگتر کپسول آتش‌نشانی است که به طور کامل و واضح مکان پایگاه را لو داده است یعنی شهرستان دالاهو در کرمانشاه

این توییت که به صورتهای مختلفی با عکس و تفسیر در میان کاربران ردوبدل شده است، البته واکنش‌های متفاوتی هم داشت، مانند این کاربر که در پاسخ به توییت بالا، درز اطلاعات را عملیات فریب دانست و نوشت: تمام اطلاعات فوق الذکر میتونه فیک و نمایشی باشه
‏یعنی محل پرواز بالگرد و تصاویری که از زمین گرفته شده حتی اون عدد ۴۰ دقیقه پرواز همش میتونه فقط به صرف گفتن و مغایر با حقیقت باشه
‏ می تونه قبلا پروازی در منطقه دیگه گرفته شده و بعد ها این فیلم به صورت آنچه که می‌بینیم ارائه شده باشد!

گاف اطلاعاتی صداوسیما

3 نظر
  1. کارشناس سیاسی

    خود بزرگ بینی اثرات بسیار مخربی دارد به اندازه ای که شما پهپاد دارین دشمن صدها برابر بیشتر و پیشرفته تر از شما دارد هیچوقت گول داشته های خود را نخورید. خوب است اما هرگز کافی نیست زیرا آنها صدسال از ما در این زمینه جلوترند.

  2. میعاد آقادادی

    نه تو همش دروغ میگی فکر می‌کنی همه دروغ میگن ایشالا اطلاعات بیاد بگیرتت تا بفهمی کی دروغ میگه

  3. معمولی

    عدم اعتماد به نفس و خود کم بینی هم گناه کوچکی نیست چرا همش احساس حقارت ، بزرگ شو بزرگ

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.