قیمت بنزین زیاد می‌شود؟

افزایش قیمت بنزین شایعه‌ای است که هر چندوقت یک‌بار داغ می‌شود و نقل محافل؛ مسئولان دولتی و نهادهای رسمی اما هربار تاکید می‌کنند قرار نیست قیمت بنزین زیاد شود.

به گزارش تازه نیوز، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پی برخی شایعات در رسانه‌ها و فضای مجازی مبنی بر افزایش و چندنرخی شدن قیمت بنزین اطلاعیه‌ای صادر و اعلام کرد که افزایش قیمت بنزین شایعه است.

در اطلاعیه شرکت ملی پخش آمده است: به اطلاع عموم هموطنان عزیز می‌رساند، در پی انتشار برخی شایعات در رسانه‌ها و فضای مجازی درباره افزایش و چندنرخی شدن قیمت بنزین، ضمن رد این‌گونه شایعات و اخبار، تاکید می‌شود هموطنان عزیز به منظور اطلاع از اخبار صحیح توزیع سوخت در کشور به سایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران مراجعه کنند.

7 نظر
  1. ایرانی

    رسانه ها کاسه داغتر از آش شدند.

  2. فصی

    ای بی شرفا چی تو سر دارید که هی از افزایش و شایعه آن حرف می زنید فکر می کنید مردم نمی فهمن که شما ها یه فکر پلیدی تو سر کثیفتون هست این همه فشار و مصیبت برا این ملت درست شده عقدتون ازاین ملت خالی نشده تا بنزین را هم فلان کنید قیمت بنزینو رو چیزای دیگر ده برابر دارید می گیرید فکر کنید ملت نمی دونن

  3. محمدی

    باسلام. خیلی تابلو هست که عده ای برای “زمینه چینی گرانی بنزین” طی ماههای اخیر و به بهانه های گوناگون تیتر میزنند!

  4. Uz

    هدف چیه؟باوجود عدم تصمیم برای گرانی بنزین در سال ۱۴۰۰ هی تیتر هر روز ؛ آیا بنزین گران میشود؟ ای زهر بشه اون نونی که از راه ایجاد توقع گرانی و ناآرام کردن ذهن مردم بدست می‌آید

  5. مجید محاوی

    هر وقت شایعه کردن لایحه شده

  6. شایعه

    تو ایران همه چی اول شایعه هست،
    مثال : یارو می ره ضبط می خره بعد برای ضبطش می ره ماشین می خره
    شده احوالات ما:
    اول شایعه میندازن بعد برای اون شایعه قیمت تصویب و در آخر اجرایش می کنن.
    بعدش هم همه کله سحر قیمت رو می فهمن
    خدا ازت نگذره شایعه

  7. امین

    دلال بنزین هستی؟ کلا 4 قلم گرون شد که یارانه اش رو به مردم دادن.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.