قتل بی‌رحمانه ۲نفر در قزوین؛ قاتل فراری است!

مرد مسلح که بر سر اختلافات شخصی ۲سرنشین یک خودروی پژو را در شهر محمدیه قزوین به ضرب گلوله به قتل رسانده است تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت.

به گزارش همشهری، عصر یکشنبه گذشته در کمربندی شرقی شهر محمدیه یک حادثه قتل رخ داد. از لحظاتی قبل از حادثه یک خودروی پژو ۴۰۵با ۲سرنشین مقابل یک مغازه مکانیکی پارک کرده بود که ۲مرد سوار بر موتور، به آن نزدیک شدند. یکی از موتورسواران از موتور پیاده شد و به‌طرف خودروی پژو رفت. او بی‌آنکه سرنشینان ماشین پیاده شوند شروع به مشاجره لفظی با آنها کرد و در همین هنگام سلاحی از زیر پیراهنش بیرون کشید و شروع به تیراندازی کرد. هدف نخست او راننده پژو بود که در همان لحظات اولیه به ضرب گلوله به قتل رسید. سرنشین دیگر پژو با دیدن این صحنه از ماشین پیاده شد و قصد فرار داشت اما مرد مسلح ابتدا گلوله‌ای به پای او و سپس گلوله‌ای به سر وی شلیک کرد و او را نیز به قتل رساند. او سپس به سمت موتورسیکلتی رفت که همدستش پشت فرمان آن نشسته بود و سوار موتور شد و هر دو متواری شدند.

به نقل از همشهری، شاهدان حادثه که با دیدن این جنایت به وحشت افتاده بودند پلیس را خبر کردند اما مأموران وقتی به آنجا رسیدند که اثری از عامل جنایت و همدستش نبود. به‌گفته مصطفی کرمی‌راد، دادستان عمومی و انقلاب شهر محمدیه، با اعلام وقوع این جنایت سریعا مسئولان قضایی و مأموران پلیس در محل وقوع جرم حاضر شده و در بررسی صحنه جرم و خودروی مقتولان یک قبضه سلاح گرم و یک اسلحه قلابی از نوع پلاستیکی کشف شد. وی افزود: براساس اطلاعات به‌دست آمده در تحقیقات اولیه مشخص شده که انگیزه این جنایت، خصومت و عداوت شخصی بوده و شناسایی قاتلان به‌صورت ویژه در دستور کار مقامات قضایی و کارآگاهان پلیس قرار دارد و تمامی دستورات قضایی لازم نیز در این رابطه صادر شده است.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.