۲سارق مسلح پایتخت برای فرار به مردم شلیک می‌کردند! زخم گلوله بر جان ۳ نفر

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ سارق مسلح طلا فروشی محله خانی آباد لحظاتی پس از سرقت خبر داد و گفت: از سارقان یک قبضه سلاح جنگی کلاش و ۴۳ تیر جنگی کشف شد.

به گزارش تازه‌نیوز، سرهنگ جلیل موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: ساعت ۲۰:۵۰ دقیقه شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت طلافروشی در محله ” خانی آباد ” سریعا تیم عملیات کلانتری خانی آباد با تجهیزات کامل به محل اعلامی اعزام شدند. وی عنوان کرد: با حضور به موقع و هوشمندانه ماموران در محل ، ۲ سارق مسلح که در حال درگیری با شهروندان و تیراندازی بودند ، به سرعت خلع سلاح شده و یک قبضه سلاح جنگی کلاش و ۴۳ تیر جنگی از آنها کشف شد.

به نقل از رکنا، رئیس پلیس پیشگیری تهران با عنوان اینکه در این عملیات هر ۲ سارق دستگیر و کیف حاوی طلاهای سرقت شده کشف و به همراه متهمان به کلانتری انتقال یافت ادامه داد: در این رابطه ۳ تن از شهروندان که مانع متواری شدن متهمان شده بودند، در اثر اصابت گلوله متهمان به صورت سطحی زخمی شده اند.

سرقت مسلحانه طلافروشی در خانی آباد
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان ۳۳ و ۴۳ ساله در تحقیقات اولیه به تخریب شیشه مغازه طلافروشی و سرقت طلاهای ویترین مغازه اعتراف و کارشناسان میزان طلاهای کشف شده را ۶ کیلو گرم به ارزش ۷۸ میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه در این حادثه سرعت عمل، هوشمندی واقتدار پلیس در مدیریت صحنه و دستگیری متهمان قابل ملاحظه بود و مثمر ثمر بود، خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهمان و جزئیات پرونده ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.