جانشین فرهاد مجیدی در استقلال کیست؟

از شواهد امر پیداست فرهاد مجیدی از استقلال رفتنی است و باشگاه هم خیلی زود جایگزین او را پیدا کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز،  کام هواداران استقلال هنوز از بالابردن جام قهرمانی شیرین نشده که خبری عجیب، آن‌ها را نگران کرده است. چند هفته‌ای می‌شود که شایعه شده فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال که اخیر با باشگاه قراردادی سه ساله بسته، مورد توجه باشگاه الوصل امارات قرار گرفته و می‌خواهد استقلال را ترک کند.

حالا که لیگ برای این تیم به پایان رسیده در رسانه‌ها شواهدی دست به دست می‌شود که از آن به عنوان مدرکی بر خداحافظی فرهاد از استقلال یاد شده است. یکی از این موارد این است که عنوان شده فرهاد مجیدی در جلسه فنی از بازیکنان استقلال حلالیت طلبیده است. دیگری اینکه عنوان شده دلیل اشک‌های او در مراسم قهرمانی هم به همین موضوع برمی‌گردد.

به هر روی، فرهاد مجیدی قاطع‌ترین قهرمانی لیگ را برای استقلال به ارمغان آورده و این تیم را بدون شکست بر قله فوتبال ایران نگه داشته است. او حالا مشغول ارزیابی پیشنهاد تیم اماراتی است و ممکن است به طور رسمی خبر جدایی‌اش را اعلام کند. همزمان با انتشار این خبر، ولی اخباری از باشگاه استقلال به گوش می‌رسد که مدیران این باشگاه هم بیکار ننشسته و ۲ گزینه موردنظرشان برای جایگزینی فرهاد مجیدی را پیدا کرده‌اند. به گزارش فرارو، آنطور که روزنامه ایران ورزشی امروز ادعا کرده، جواد نکونام و مهدی رحمتی، گزینه‌های جانشینی فرهاد مجیدی در صورت جدایی این مربی از استقلال خواهند بود. دو مربی جوان و کاپیتان‌های سابق استقلال که هرکدام در فصول گذشته توانایی‌هایشان را به رخ کشیده‌اند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.