ماجرای جشن تولد لاکچری حاج خانم ابتکار!

فیلمی با عنوان «جشن تولد لاکچری حاج خانم ابتکار» که این روزها در حال وایرال شدن است که با واکنش کانال تلگرامی معصومه ابتکار همراه شد.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از انصاف‌نیوز، کانال تلگرام معصومه ابتکار، معاون خاتمی و روحانی در دولت‌های آنها در امور زنان، درباره‌ی فیلمی با عنوان «جشن تولد لاکچری حاج خانم ابتکار» که این روزها در حال وایرال شدن است، نوشت: دستور شدت تخریب سیستماتیک رسیده است.

متن کانال تلگرامی خانم ابتکار را در ادامه می‌خوانید.

کانال تلگرامی معصومه ابتکار نوشت: امروز فیلمی با عنوان جشن تولد لاکچری حاج خانم ابتکار وایرال شده که با کمی دقت در تصاویر، روتوش صورت، نحوه بستن روسری و سایر مشخصات مشخص است که این فرد، معصومه ابتکار نیست.

البته حضور در چنین مراسمی امری شخصی به حساب می‌آید که کسی شرعا و قانونا اجازه عمومی کردن آن را ندارد، اما جعل کنندگان و انتشاردهندگان که با دستور نفرت پراکنی انجام وظیفه می‌کنند، هیچ مرز قانونی و شرعی نمی‌شناسند.

پس از چند مصاحبه و اطلاع رسانی‌های اخیر معصومه ابتکار و بیان حقایقی درباره اتفاقات و روندهای نادرست در حوزه‌های مربوط به محیط زیست و زنان، احتمالا دستور تشدید تخریب سیستماتیک او رسیده و انتشار این فیلم هم یک مورد از این دست است؛ منتظر باقی باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.