افزایش وزن باورنکردنی ستاره کشتی‌کج برای بازی در فیلم +تصاویر

دیوید باتیستا ستاره سابق دنیای کشتی کج برای بازی در فیلم هالیوودی افزایش وزن عجیبی داشته است.

به گزارش تازه‌نیوز، دیوید باتیستا (Dave Bautista) ستاره سابق WWE برای ایفای نقش در یک فیلم جدید دستخوش تغییر شکلی بسیار شدید در فرم بدنش شده است. باتیستا همیشه یکی از بهترین فیزیک ها را در کشتی کج داشته است و در طول دوران حرفه‌ای فعالیتش به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان WWE شناخته می‌شد. او حتی پس از ترک کمپانی کشتی حرفه‌ای دبلیو دبلیو ای در سال ۲۰۱۰ و ورود به عرصه بازیگری، اندام فوق العاده چشمگیر خود را حفظ کرده بود.

دیوید باتیستا

با این حال به نظر می‌رسد باتیستا برای بازی در یک نقش جدید مجبور شده کمی وزن اضافه کند و بار دیگر دچار تغییر شکل اساسی در فرم بدنش شود. همان‌طور که از عکسی که در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته پیداست، این ستاره سابق کشتی کج کمی وزن اضافه کرده و به قول خودش دارد به «وضعیت چاق» تبدیل می‌شود. قهرمان چند دوره مسابقات کشتی حرفه ای جهان گفت دوره اضافه کردن وزنش به زودی به پایان خواهد رسید و به نظر می‌رسد از این موضوع بسیار خوشحال است. برای توضیح عمق ماجرا و متوجه شدن این نکته که باتیستا تا چه حد تغییر کرده است، می‌توانید عکسی از حال حاضر او را با دوران حضورش در WWE مقایسه کنید:

دیوید باتیستا

هیچ صحبت دقیقی در مورد اینکه باتیستا قرار است در چه فیلمی بازی کند وجود ندارد، اما گمان می‌رود این فیلم Knock at the Cabin باشد که قرار است سال آینده اکران شود. با همه این‌ها، تعهد، ازخودگذشتگی و انگیزه باتیستا برای تبدیل شدن به گفته خودش به «وضعیت چاق» برای بازی در یک نقش سینمایی کاملا قابل تحسین است.

دیوید باتیستا

این قهرمان ۵۳ ساله عرصه کشتی آخرین بار در سال ۲۰۱۹ در سی و پنجمین دوره از مسابقات رسلمانیا برای WWE به رقابت پرداخت و در مسابقه بازنشستگی‌اش به پل مایکل لوک ملقب به تریپل اچ (Triple H) باخت. باتیستا به صراحت اعلام کرده است که برخلاف بسیاری از کشتی‌ گیران سال‌های قبل، بعد از بازنشستگی دیگر هرگز به کشتی بازنخواهد گشت. اگرچه در همان زمان گفت مایل است دوباره با WWE همکاری کند، اما نه در مقام کشتی گیر.

منبع: روزیاتو

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.