پردیس احمدیه به رهبر انقلاب نامه نوشت: به داد مردم برسید!

بازیگر فیلم‌های روی پرده “مجبوریم” و “لامینور” بابت مشکلات مردم به رهبر انقلاب نامه نوشت.

به گزارش تازه نیوز، در هفته‌های اخیر اتفاق‌هایی در حوزه بازیگری و فضای سلبریتی‌ها رخ داده که حکایت از آن دارد که این جماعت نیازمند مراقبت هستند و حتی لازم است برخی مسائل از جمله نحوه ارتباط با همسر در فضای خارج از خانه نیز به آن‌ها آموزش داده شود. حالا در اتفاقی عجیب و نادر، بازیگر جوان فیلم داریوش مهرجویی نامه‌ای پُر سوز و گداز به رهبری نوشته و مطالبی را مطرح کرده که جای تامل دارد.

سینما پلاس گزارش داد: پردیس احمدیه که این روزها همزمان دو فیلم لامینور و مجبوریم را بر پرده سینماها دارد، در نامه‌ا‌ی خطاب به رهبری که در صفحه شخصی این هنرمند انعکاس یافته با خطاب قرار دادن رهبر انقلاب نوشته است: «من روی خوشحالی بابت هیچ دستاوردی ندارم. چشمام خون شده برای کشوری که مردم شهر جنگ دیده‌اش زیر آوار مانده‌اند و راه نجاتی ندارند. غم نان و روغن و تخم مرغ هم از یاد ما رفت با خفه شدن ملت زیر آوار. من در خلوت خود زار میزنم و رویِ لبخند زدن ندارم، من لب به غذا نمی‌زنم، من دلِ خوشی کردن برای موفقیت دوستان و همکارانم روی فرش قرمز کن ندارم، من دلم می‌خواهد بگویم به درک که سریال و فیلمی از من این هفته مهمان خانه‌هایتان است، من خجالت می‌کشم بگویم ابادان تسلیت، من خنده‌ام می‌گیرد که به همین سادگی از این فاجعه عبور کنم…

من به همان علی و اولادش قسم می‌خورم که غم نان دارم، شرمنده‌ی مادرم هستم، غم مردم زیر آوار دارم، گله و شکایت دارم از مسئولین. من هیچ‌کس نیستم جز جوانی در آستانه‌ی سی سالگی که در تمام سالهای زندگیم حب حسین را در دلم با صدای بلند فریاد زدم، زندگی‌ام رو مدیون امیرالمومنینم و حالا شما را، شما رهبر کشور را، به حسین فاطمه، به دل شکسته‌ی زینب، به علی قسم می‌دهم. این مردم دل شکسته که هر روز شکسته‌تر می‌شوند، از شما توقع دارند صدایشان را بشنوید و به مشکلاتشان رسیدگی کنید. دلم خون است و به جز شما کسی رو نمی‌شناسم که با دستور مستقیم بتواند گره ای را باز کند. من هیچ‌کس نیستم. یکی از میلیون نفر مردم این سرزمینم. به داد ما و این کشور برسید که هر روز دیرتر می‌شود.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.