مسئولی که گوش به فرمان رهبری نباشد، مسئول نیست!

مرتضی آقاتهرانی گفت: پیروزی انقلاب به گوش به فرمان بودن رهبری بود؛ مسئولی که امروز گوش به فرمان رهبری نباشد مسئول ما نیست و اگر پشتیبان ولی فقیه نباشیم محکوم به شکست هستیم.

به گزارش تازه‌نیوز، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: پیروزی انقلاب به گوش به فرمان بودن رهبری بود؛ مسئولی که امروز گوش به فرمان رهبری نباشد مسئول ما نیست و اگر پشتیبان ولی فقیه نباشیم محکوم به شکست هستیم.

به نقل از ایسنا، مرتضی آقاتهرانی امروز ۱۴ خردادماه در گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی در حسینه ثارالله کرمان بیان کرد: بنده وقتی طلبه شدم امام را در حد اسم و اتفاقات سال ۴۲، کاپیتولاسیون و امثال این‌ها می‌شناختیم.

آقاتهرانی با اشاره به موضوع سقط جنین گفت: در جوانب مختلف باید کمک کنیم جمعیت شیعه زیاد شود و نباید به راحتی تصمیم سقط جنین یا همان کشتن بچه شیعه گرفته شود.

وی با تأکید بر اینکه پیروزی انقلاب به گوش به فرمان بودن رهبری بود گفت: مسئولی که امروز گوش به فرمان ولی و رهبری نباشد مسئول ما نیست؛ اگر پشتیبان ولی فقیه باشیم موفق خواهیم بود در غیر این صورت محکوم به شکست هستیم.

آقا تهرانی با اشاره به زندگی امام خمینی (ره) ابراز کرد: هر بخش زندگی امام خمینی (ره) برای ما درس است؛ اینکه چگونه باور قلبی و عمیق و ایمان الهی داشت.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشور ما روزبه‌روز در حال پیشرفت است و اینگونه نیست که امروزمان با دیروز مانند هم باشد؛ مبادا خودمان را مدیون شهدا و امام شهدا قرار بدهیم، ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

آقاتهرانی با بیان اینکه باید پای کار امام جامعه و انقلاب باشید تأکید کرد: به رهبر دل بدهید و دنبال آن باشید که چگونه رهنمودهای آقا را عملی کنید؛ آقا حرف‌هایی به حاج قاسم می‌گفت که به آقاتهرانی نمی‌گفت چرا چون حاج قاسم قدر ایشان را می‌دانست و به حرفشان عمل می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه اگر قدر امام و رهبر را ندانیم خداوند این نعمت را از ما خواهد گرفت؛ حاج قاسم هم قدرشناس رهبر و امام جامعه بود که محبوب دل‌ها و الهی شد گفت: امروز باید با آمادگی بیشتر راه انقلاب را ادامه دهیم و در این مسیر ولایت فقیه را بیشتر پشتیبانی کنیم.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.