مسئولانی که از اجرای دستور رهبری کوتاهی کرده‌اند در آتش غضب الهی خواهند سوخت!

نماینده مجلس اظهار داشت: روسای جمهور و نمایندگان مجلس یا هر مسئولی که از اجرای دستور رهبری که راه نجات و نسخه شفابخش است کوتاهی کرده‌اند در آتش غضب الهی خواهند سوختند.

به گزارش تازه‌نیوز، مجتبی ذوالنور روز شنبه در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی در مصلی امام خمینی (ره) رشت اظهار داشت: امام راحل از نظر معنویات و عرفان الگو و زبانزد و به لحاظ خداترسی نمونه دوران بود.

به نقل از ایرنا، وی با اشاره به روحیه ضدصهیونیستی حضرت امام، اعتقاد به رسیدگی به مستضعفان در باورهای امام راحل، اعتقاد به اصلاح جامعه و مقابله با مفاسد در مکتب او و اعتقاد به سلامت مدیران در همه سطوح کشور افزود: امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به حفظ آرمان های امام راحل داریم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: متاسفانه امروز جریانات متعددی مستقیم و غیرمستقیم توسط استکبار جهانی سامان گرفته و با پشتوانه های سنگین از جمله مالی، فرهنگی و رسانه ای سازماندهی شده که یا شخصیت حضرت امام را تخریب یا مکتب او را تحریف کنند.

وی اظهار داشت: امروز مکتب امام خمینی (ره) که در مکتب ولی امر و ولی فقیه تعریف می شود، شاهدیم که با تخریب به ولی فقیه و هجمه بر او در حال آسیب زدن به انقلاب و اسلام هستند.

ذوالنور در ادامه با بیان اینکه مشروعیت رییس جمهور در کشور جمهوری اسلامی ایران به اذن ولی فقیه است، افزود: مقام معظم رهبری از دوران رییس جمهوری مرحوم هاشمی رفسنجانی بر اقتصاد بدون نفت تاکید داشتند، اگر هر سال سه درصد وابستگی اقتصاد را به نفت کم می کردیم آیا با یک تحریم در این زمینه، تن و بدن مردم به اقتصاد می لرزید و یا این وضعیت را داشتیم؟

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: روسای جمهور و نمایندگان مجلس یا هر مسئولی که از اجرای دستور رهبری که راه نجات و نسخه شفابخش است کوتاهی کرده‌اند در آتش غضب الهی خواهند سوختند.

وی با اشاره به پیشرفت های انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف و تعجب دنیا از این موفقیت ها افزود: در حوزه هایی که مشکل داریم به دلیل رخت بر بستن مکتب امام راحل و به تمسخر گرفتن روحیه انقلابی از آن حوزه ها است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امروز به تبعیت رهبری که تنها پرچمدار مکتب حضرت امام خمینی (ره) است، مکتب امام راحل و حفظ آرمان های او نیازمندیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.