کودتای ارتش اوکراین علیه رئیس‌جمهور؛ زلنسکی سرنگون می‌شود؟

رئیس جمهور بلاروس مدعی شده ارتش اوکراین علیه زلنسکی کودتا می کند.

به گزارش تازه‌نیوز، شکست های سنگین در عرصه میدانی باعث شده است که از طرف رئیس جمهور بلاروس ادعا شود، ارتش اوکراین علیه زلنسکی کودتا می کند.

به نقل از تحریریه، «الکساندر لوکاشنکو» مدعی شد اطلاعاتی در اختیار دارد که بیانگر درگیری و رویارویی شدید بین «ولادیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین و بخشی از نظامیان ارتش این کشور است.

لوکاشنکو گفت: همانطور که می‌بینید لهستان بین دو موقعیت در نوسان است؛ گاهی پناهجویان را می‌پذیرد و گاهی از پذیرش آنها امتناع می‌کند. لهستان اعلام کرده است که به ما پول دهید تا آن را به اوکراین منتقل می‌کنیم. سپس آنها توافق و آمادگی خود را برای تصرف غرب اوکراین ابراز کردند، اما نمی‌توانند زیرا در اوکراین، تا آنجا که من اطلاع دارم، یک رویارویی و درگیری جدی بین زلنسکی و ارتش آغاز شده است. علت درگیری زلنسکی و ارتش اوکراین است نیروهای ارتش اوکراین دیگر نمی‌توانند بجنگند زیرا ارتش بیش از هر طرف دیگری ماهیت درگیری با روسیه را درک می‌کند. نظامیان اوکراین آنجا می‌میرند، آنها می‌بینند که چه کاری می‌توانند یا نمی‌توانند انجام دهند. واقعیت این است که آنها دیگر نمی‌توانند بجنگند و روسیه تاکتیک خود را تغییر داده است.

پیشروی آرام و پیوسته روسیه در اوکراین باعث ایجاد دودستگی در ارتش شده و آنها را به سمت کنار زدن زلنسکی سوق داده است.

بیشتر ببینید و بخوانید:

۱ نظر
  1. شاهین

    اینها تروند پوتین متجاوز گر هست چنین خبرهای نیست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.