خواستگاری مرد سعودی از امبر هرد: من برای تو از این پیرمرد بهترم! +عکس

بر اساس پیامی صوتی منتشر شده، یک مرد سعودی از امبر هرد، خواستگاری کرده است.

به گزارش تازه نیوز،  امبر هرد در جریان نتیجه دادگاه اخیرش باید ۱۵ میلیون دلار به همسر سابقش، جانی دپ، پرداخت کند. مردی سعودی در پیامی به این بازیگر زن راه حلی برای مشکلاتش ارائه کرد. یک پیام صوتی در شبکه های اجتماعی در حال پخش شدن است. در این پیام صوتی منتشر شده در حساب رسمی اینستاگرام هرد، این مرد سعودی وعده می دهد که زندگی این بازیگر زن را پر از شادی کند. این صدای ۴۱ ثانیه ای، توسط چندین اکانت، در اینستاگرام منتشر شده است.

 

به نقل از اقتصاد۲۴، در این پیام صوتی خواستگاری مرد سعودی از امبر هرد، صدای مردی شنیده می‌شود که به عربی می‌گوید: «امبر، از آنجایی که همه درها به روی تو بسته می‌شوند، دیگر کسی را به غیر از من نخواهی داشت. من از تو مراقبت خواهم کرد. دیده ام که عده ای از تو متنفرند و به تو بی احترامی می کنند، بنابراین تصمیم گرفتم با تو ازدواج کنم. باشد که خداوند هر دوی ما را شاد کند. تو نعمت هستی، اما مردم برایت ارزشی قائل نیستند، من برای تو از این پیرمرد بهترم.»

خواستگاری مرد سعودی از امبر هرد

جانی دپ از همسر سابقش امبر هرد به دلیل مقاله ای که برای واشنگتن پست نوشت و در آن، دپ را به خشونت خانگی متهم کرد، شکایت کرده بود. جانی دپ چندین پروژه بزرگ از جمله «دزدان دریایی کارائیب» را به دلیل این مقاله نوشته شده توسط هرد از دست داد. هیئت منصفه ایالت ویرجینیا بعد از یک محاکمه ۶ هفته ای، در ۱ ژوئن ۲۰۲۲ حکم داد که امبر هرد، جانی دپ را بدنام کرده است. هرد باید غرامتی ۱۵ میلیون دلاری به جانی دپ پرداخت کند.

الین بردهافت، یکی از وکلای اصلی هرد در طول محاکمه، گفت که او معتقد است هیئت منصفه تحت تأثیر رگبار بی امان پست های رسانه های اجتماعی در محکومیت هرد و حمایت از دپ قرار گرفته اند. او گفت که هرد قصد دارد درخواست تجدید نظر کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.