دولت درباره حقوق بازنشستگان به دنبال عدالت نیست!

میزان افزایش حقوق بازنشستگان با واکنش انتقادی بسیاری از فعالان سیاسی و مستمری بگیران رو به رو شده است.

به گزارش تازه‌نیوز، عباس عبدی، فعال سیاسی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ‏مصوبه جدید دولت درباره مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی که از سوی سازمان تامین اجتماعی پیشنهاد شده از تصمیمات عجیب و غیر قابل قبول است.
حق بیمه را از همه شاغلین و بر اساس نسبت ثابتی از حقوق گرفته‌اند ولی اکنون و در زمان پرداخت، مستمری‌ها را فقط با تفاوتی اندک افزایش داده‌اند. ‏هدف آنان تحقق عدالت اجتماعی نیست بلکه صرفه‌جویی است.
حقوق را می‌توان این گونه افزایش داد تا نابرابری‌ها کمتر شود ایرادی هم ندارد. ولی مستمری را نمی‌توان. چون بازنشستگان پیشتر سهم خودشان را به همین نسبت به صندوق بازنشستگی پرداخته‌اند و این پول خودشان است و نه دولت.

توییت عباس عبدی حقوق بازنشستگان

8 نظر
  1. مستمری بگیر

    ممنون. حرفت را باید با طلا نوشت

  2. مستمری بگیر

    با سلام و عرض ادب. بیانات شما کاملا جای اندیشه برای مسوولان نالایق دارد. ممنون

  3. علی حسن

    یه کمی از شعور اگه دارید بکاربگیرید آخه بعضیها بیش از ۳۰سال حق بیمه یا سهم بیشتری پرداختن نمیشه اینجوری عدالت اجرا کرد این عین بی عدالتی است.خب بیایید دریافت حق بیمه را هم بطور مساوی بگیرید.آخه چقدر ناواردید….

  4. بازنشسته تامین اجتماعی

    با سلام خدمت جناب اقای عبدی و تشکر ار حمایتتان

  5. ایرانی

    سردمداران دزد و راهزن علنا دست در جیب بازنشسته ها کرده و مثل زالو خون بازنشسته ها را می مکند. فضول ها در کاری دخالت می کنند که به آنان ربطی ندارد. نمیدانم مگر اینها دم از حق الناس نمی زنند پس چرا علنا ظلم و حق کشی میکنند و رئیس جمهور و رهبر وخبرگان و دیگر مدعیان فقط نظاره گرند و گویی قرار است از حق بازنشستگان سهم ببرند ….

  6. امیر محمدی

    این کار دولت انقدر احمقانه است که نیاز به تذکر کا شناسان نیست بی عدالتی و ظلم مشهود بوده و امکان تحقق به هیچ وجه ندارد مگر بازنشستگان معترض را به خاک و خون بکشند جز این راهی نیست این دزدی اشکار از جیب بازنشستگان است

  7. بازنشسته تامین اجتماعی.

    باسلام ودرود..آقای روحانی میشه برگردیدبه ریاست جمهوری اونم باوزیرانت بیایدلطفا…….این دولت انقلابی ووزیرانش تامملکت ومردم روبه خاک سیاه نشانده اند…بیایدلطفا.بخدابه آقای روحانی وحتی بیگانگان راضی شدیم..خسته شدیم ازدروغ ونیرنگ..دولتی که برای۱۵درصدجمعیت کشوراهمیت قایل نباشد..پس چه فایده ای دارد.حتی خودشم باعث تمسخرشون بشه….بااین دروغ وفریبکاری هاتون جوانان دهه۷۰و۸۰مملکت رواززندگی ساقدکردید

  8. ناشناس

    نباید کسانی که کارگران این مملکت بودند وبرای مملکت کارکردن از کسانی که برای خودشان کار میکردند وحق بیمه بیشتر می دادند کمتر دریافتی داشته باشند

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.