قطعنامه علیه ایران قیمت دلار را بالا کشید!

بعد از ظهر امروز به تاثیر از ارائه پیش نویس قطعنامه علیه ایران، سیر نزولی قیمت دلار در بازار متوقف شد و بازار به سمت مسیر صعودی تغییر جهت داد.

به گزارش تازه‌نیوز، ارائه پیش نویس قطعنامه علیه ایران به شورای حکام به افزایش قیمت‌ ارز در صرافی‌‌ها و صرافی ملی دامن زد.

به نقل از اقتصادآنلاین، کانون صرافان نیز دلار را ۲۶ هزار و ۳۵۳ تومان برای خرید و ٢۶ هزار و ۶۴۰ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ۲۶ هزار و ۴۶ تومان برای خرید و ۲۶ هزار و ۴۳۱ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش قیمتی نزدیک به ۳۱۰ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۴۵۱ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۷۷۲ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۲۷۶ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۵۸۴ تومان برای فروش بود که افزایش قیمتی در حدود ۱۸۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۶ هزار و ۵۰۴ تومان برای فروش و ۲۶ هزار و ۲۴۱ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز معاملاتی گذشته، دلار در این صرافی ۲۶ هزار و ۲۳۲ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۹۷۱ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش قیمتی نزدیک به ۲۷۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ۶۲۲ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۳۳۷ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته، معادل ۲۸ هزار و ۴۳۱ برای فروش و ۲۸ هزار و ۱۴۷ برای خرید افزایش قیمتی در حدود ۹۰ تومان را تجربه می‌کند.

این مطالب را از دست ندهید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.