متلک سریال شبکه یک به داماد متخلف وزیر کار!

سریال «خانه امن» که با همکاری وزارت اطلاعات ساخته شده، این شبها با پخش از شبکه اول سیما، علاوه بر موضوعات امنیتی به برخی پرونده‌های اقتصادی اخیر در کشور هم اشاره دارد.

به گزارش سرویس خبر ویژه تازه نیوز، قسمت دهم سریال  «خانه امن» که شبها ساعت 22 از شبکه اول پخش می‌شود با کنایه به داماد وزیر همراه شد.

در سکانسی از سریال «خانه امن» که چهارشنبه شب پخش شد، قاضی سریال (پرویز فلاحی پور) صحبت از یک مفسد اقتصادی می کند. دیالوگ این است:« ایشون می گه من رو به اسم محمد حسین پرتو محاکمه کنید نه داماد سرمدی.»
این دیالوگ یادآور جمله معروف هادی رضوی است که در نخستین جلسه محاکمه خود در شعبه سوم دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی به زبان آورده بود: «داماد شریعتمداری هستم اما مرا با نام خودم محاکمه کنید.»

محمد هادی رضوی، داماد محمد شریعتمداری وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مدیرعامل گروه اقتصادی به نام فاطمی و یکی از سرمایه گذران سریال «شهرزاد» است که اکنون به اتهام 107 میلیارد تومان مال نامشروع در حال محاکمه است.

«خانه امن» سریالی امنیتی است اما در کنار آن به مفاسد اقتصادی هم می پردازد. محمود رضا خاوری ، شبنم نعمت زاده، حسین هدایتی و مرجان شیخ‌الاسلامی از جمله متهمانی هستند که سریال «خانه امن» به نوعی به آن ها اشاره داشته است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.