مدل معروف برزیلی: پیکه برایم پیام‌های شنیع ارسال می‌کرد؛ همه بازیکنان بارسلونا جز مسی و کوتینیو به من پیام می‌دادند! +تصاویر

مدل معروف برزیلی ادعا کرد که : غیر از مسی و کوتینیو، تمام بازیکنان بارسلونا به من پیام می دادند.

به گزارش تازه‌نیوز، جرارد پیکه ستاره تیم فوتبال بارسلونا و همسر خواننده اش شکیرا اخیراً از هم جدا شده اند و بدین ترتیب رابطه ۱۲ ساله این دو به پایان رسید. این خبر پس از آن رسید که شایعاتی در مورد خیانت پیکه به شکیرا با زنی دیگر در رسانه های سراسر جهان مخابره شد. در میانه شایعات مربوط به خیانت ملی پوش تیم فوتبال اسپانیا به همسرش، یک مدل برزیلی نیز افشاگری های تکان دهنده ای در مورد پیکه کرده و مدعی شده که وی برایش پیام های شنیع ارسال می کرده است. بر اساس گزارش روزنامه مارکا، پیکه پیام هایی غیراخلاقی به سوزی کورتز (Suzy Cortez)، مدل مشهور برزیلی ارسال کرده، بعد از آن که از طریق ساندرو راسل، مدیرعامل سابق بارسلونا، با کورتز دیدار کرده است.

راسل بین سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ مدیرعامل بارسلونا بود. همچنین در این گزارش آمده است که پیکه و کورتز برای مدت زمان طولانی با هم در تماس بوده اند. کورتز اخیراً با روزنامه نیویورکی El Diario NY مصاحبه داشته و مدعی شده بود که از طریق راسل با پیکه آشنا شده است. او در مصاحبه خود را با رسانه نیویورکی ادعاهای عجیبی در مورد مدافع تیم فوتبال بارسلونا داشته و مدعی شده که پیکه دائماٌ از او می پرسیده که چه زمانی به اروپا باز خواهد گشت و در مورد سایز اندام های خصوصی اش نیز از وی سوال می کرده است. بر اساس ادعای روزنامه مارکا، کورتز گفته است: «من دوست مدیرعامل سابق بارسلونا، ساندرو راسل بودم. وقتی پیکه از ماجرا مطلع شد، شماره تلفنم را خواست و برایم یک پیام فرستاد. وقتی به برزیل برگشتم، مستقیماً از اینستاگرام برایم پیام می فرستاد، پیام هایی که هر روز پاک می کرد و از من می پرسید که چه زمانی به اروپا بر می گردم و همیشه می پرسید که سایز …من چقدر است». این مدل برزیلی در ادامه صحبت هایش راستی و درستی تمامی تیم بارسلونا را به چالش کشیده و مدعی شده که تنها تعداد معدودی از بازیکنان آن زمان بارسلونا، بعد از دیدار با کورتز برایش پیام نفرستاده اند.

سوزی کورتز

این مدل برزیلی که از طرفداران لیونل مسی است، می گوید که این ستاره آرژانتینی و فیلیپ کوتینیو تنها بازیکنان آن زمان تیم بارسلونا بوده اند که برایش پیام های متنی غیراخلاقی نفرستاده اند. کورتز در ادامه صحبت هایش گفته است :«او [پیکه] تنها کسی بود که بیشتر از همه به صورت مستقیم برایم پیام می فرستاد. تنها بازیکنان بارسلونا که هرگز برایم چیزی نفرستادند مسی و کوتینیو بودند. آن ها شوهران بی نقصی هستند و به زنانشان بسیار احترام می گذارند». تیم بارسلونا و جرارد پیکه تاکنون به این اتهامات مدل برزیلی واکنشی نشان نداده اند.

منبع: روزیاتو

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.