واکنش رامبد جوان به کمپین گرین‌کارتت را زمین بگذار!

رامبد جوان هم به کمپین گرین کارتت را زمین بگذار، واکنش نشان داد.

به گزارش تازه‌نیوز، امبد جوان با انتشار ویدیویی در اینستاگرام به مناسبت هشت سالگی برنامه «خندوانه» درباره این برنامه، دستاوردهایش و انتقاداتی که به آن می‌شود صحبت کرد.

جوان با بیان اینکه بودجه «خندوانه» هیچوقت از تلویزیون تامین نشده و همیشه اسپانسر داشته است، درباره آرزوهایش برای «خندوانه» گفت: خیلی دلم می‌خواست ما سیستمی را می‌توانستیم داشته باشیم که «خندوانه» سه شب در هفته ولی همه سال را بتواند پخش داشته باشد. به غیر از محرم و صفر که قرار نیست برنامه‌های کمدی روی آنتن تلویزیون باشند، خیلی باحال بود که می‌شد شرایطی را ایجاد کنیم که «خندوانه» همین‌طور بماند.

رامبد جوان در پاسخ به این سوال که گرین کارت دارد یا نه؟ گفت: من گرین کارت ندارم. الان جنبشی راه افتاده که گرین کارتت را زمین بگذار و این حرف ها، ولی من ندارم. برخی دوست دارند حرف خودشان را تکرار کنند. من گرین کارت ندارم در نتیجه من مخاطب این موضوع نیستم. 

او در پاسخ به انتقاد مردم از بی توجهی برنامه به مشکلات کشور نیز  افزود: «خندوانه» وظیفه‌اش ایجاد انرژی و حال خوب است. ما هیچ‌وقت نگفتیم چقدر همه چیز عالی است. مگر دیوانه‌ایم؟ خودمان هم داریم در این کشور زندگی می‌کنیم و گرانی و گرفتاری را می‌بینیم. حرف ما این نبوده که همه چی عالی است. ما می‌گوییم چقدر ما باحالیم، این چه ربطی به این دارد که چقدر همه چیز خوب است؟ می‌گوییم حالتان چطور است و در پاسخ تماشاچیان می‌گویند عالی. همیشه گفته‌ام فقط شبیه این است که وقتی از شما می‌پرسند حالت چطور است، نگویی افتضاح، وقتی می‌گویی عالی‌ام داری ابراز می‌کنی که من قوی‌ام و دلم می‌خواهد که سرحال و قبراق باشم. ولی اصلا معنی‌اش این نیست که همیشه عالی هستم یا می‌خواهم خودم را گول بزنم عالی هستم؛ شاید هم آدم بتواند خود را گول بزند، ولی به هر حال کارکرد این برنامه انتشار حال خوب و انرژی مثبت است، چیزی که این روزها خیلی کم است.

۱ نظر
  1. Ali

    لطفا یک حداقل شعوری برای مخاطب قائل باش آقای جوان. شما pr کارت یا اقامت دائم کانادا رو داری که با خرید ملک از طریق قراردادهات با صدا و سیما خریدی.همسر شما هم سه سال از 5 سال موندن و سیتیزن شدن.دختر شما هم اونجا به دنیا اومدن و سیتیزن هستن. منظور گرین کارت منحصرا آمریکا نیست.شما یک فرد دورو و فاسد هستید که با هادی رضوی هم شرکت مشترک دارید و …. امثال شما نه تخصص و زبان بلدید که از طریق علمی در خارج زندگی کنید و نه اینقدر صادقید که راست رو بگید از زجر و ستم بر مردم ارتزاق می کنید و ژست میهن دوستی می گیرید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.