شلیک مامور گشت ارشاد به قهرمان بوکس/ رضا مرادخانی مانع بازداشت همسرش در پارک پردیسان شده بود +عکس

رضا مرادخانی قهرمان بوکس طی درگیری با گشت ارشاد که قصد بازداشت همسرش را داشتند، هدف گلوله قرار گرفت. این بخشی از روایتی است که روزنامه شرق بنا به ادعای چند شاهد حادثه منتشر کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز، ۸ اردیبهشت ماه در پارک پردیسان تهران، رضا مرادخانی که در مقابل نیروهای گشت ارشاد که قصد بازداشت همسرش ماریا عارفی را داشتند مقاومت می‌کرد، از سوی یکی از ماموران هدف گلوله قرار گرفت. در ابتدا مامور گشت ارشاد اسپری فلفل را به صورت زوج و کودک ۱۰ ماهه‌شان می‌پاشد.

ماموری که به گفته رضا ۲۲-۲۳ ساله بوده، در حالی که چشمان رضا به دلیل اسپری فلفل جایی را نمی‌دیده اقدام به شلیک تیر هوایی و شلیک مستقیم به او می‌کند.

رضا که سابقه چند دوره قهرمانی بوکس و عضویت در تیم فنرباغچه ترکیه را نیز دارد، از ناحیه پا و شکم مورد اصابت ۴ گلوله قرار گرفته است.

این زوج جوان، که در ابتدا قصد صحبت با رسانه‌ها را نداشته‌اند، پس از این که متوجه شدند که نیروی انتظامی ادعاهای دروغ درباره اتفاقات آن روز مطرح کرده است، ماجرا را برای روزنامه شرق شرح داده‌اند. ماموران گشت ارشاد ویدیوهای مربوط به حادثه را از تلفن‌های شخصی افراد پاک کرده‌اند اما چند شاهد در روز حادثه، شکایتی را در کلانتری مرزداران ثبت کرده‌اند و قرار است در دادگاه شهادت بدهند‌.

مشروح ماجرا: جزئیات ماجرای تیراندازی مامور گشت ارشاد در پارک پردیسان؛ گوشی‌ها را گرفت و فیلم‌ها را پاک کرد!

۱ نظر
  1. حمید کلباسی

    خدا پدر ملوک الطوایفی را بیامرزه .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.