کریستیانو رونالدو از پرونده دختر لاس‌وگاس تبرئه شد/ می‌گفت نمی‌خواهد رابطه داشته باشد، اما خودش را در دسترس قرار می‌داد! +تصاویر

دادگاه آمریکایی به تبرئه کریستیانو رونالدو در پرونده تجاوز جنسی رأی داد.

به گزارش تازه‌نیوز، ادعای یک زن اهل نوادا که از کریستیانو رونالدو شکایت کرده و مدعی شده بود در سال ۲۰۰۹ در لاس وگاس توسط ستاره تیم منچستر یونایتد و تیم ملی پرتغال به وی تجاوز شده توسط دادگاهی در ایالات متحده رد شد، پس از آن‌که وی خواستار دریافت میلیون دلار خسارت بیشتر از ۳۷۵,۰۰۰ دلاری بود که در مصالحه با این بازیکن سرشناس دنیای فوتبال دریافت کرده بود. جنیفر دورسی قاضی منطقه لاس وگاس روز جمعه برای تنبیه وکیل کاترین مایورگا به خاطر رفتارهای با نیت نامناسب و استفاده از مدارک مخدوش و غیرقانونی و در عین حال محرمانه که به باور قاضی باعث به بیراهه رفتن پرونده می شود، ادعای این زن را رد کرده و پرونده را از مسیر دادرسی خارج کرد.

کاترین مایورگا و کریستین رونالدو

قاضی دورسی در حکم ۴۲ صفحه ای خود اعلام کرد که این پرونده را رد می کند بدون این که شانسی برای مطرح کردن دوباره این شکایت وجود داشته باشد و اعلام کرد که این شکایت از طرف وکیل خانم مایورگا به اعتبار رونالدو ۳۷ ساله لطمه زده است. مایورگا ۳۹ ساله مدعی است که ستاره تیم منچستر یونایتد در سال ۲۰۰۹ و بعد از اینکه در کلوب شبانه رین نایت کلاب در هتل پالمز با هم دیدار کرده اند به او تجاوز کرده است. مایورگا در ابتدا از رونالدو شکایت کرده و مدعی شد که به عنوان حق السکوت مبلغ ۳۷۵,۰۰۰ دلار به وی پرداخت شده و این دو در سال ۲۰۱۰ در بیرون از دادگاه به توافق رسیده اند.
کاترین مایورگا زنی مدعی تجاوز کریستین رو نالذو
اما بعد از این‌که مدعی شد ظرفیت ذهنی لازم و کافی برای انجام این توافق را نداشته، از رونالدو شکایت کرد. مایورگا مدعی است که رونالدو از وی در خواست رابطه جنسی کرده که با مخالفت وی روبرو شده و گفته است که می‌خواهد هتل را ترک کند اما به‌زور توسط وی مورد تجاوز قرار گرفته است. تیم حقوقی رونالدو منکر رابطه جنسی بین این دو نیست اما می‌گوید که این رابطه با رضایت طرفین بوده است و توافق محرمانه به دست آمده در بیرون از دادگاه بدین معناست که دو طرف پذیرفته‌اند در این مورد صحبتی نکرده و شکایتی مطرح نکنند. در ادعاهایش علیه رونالدو، مایورگا مدعی است که او رونالدو را تا اتاقش در هتل پالمز لاس وگاس در ۱۲ ژوئن ۲۰۰۹ مشایعت کرده است.

او می‌گوید که رونالدو او را به رخت‌خواب کشانده و سعی کرده با وی رابطه جنسی داشته باشد در حالی که مایورگا سعی کرده او را از خود دور کند اما در حالی که مایورگا فریاد می‌زده «نه، نه ، نه» رونالدو به وی تجاوز کرده است. رونالدو این ادعاها را رد کرده و گفته است: تجاوز یک جنایت هولناک است که مخالف چیزی است که من هستم و به آن باور دارم.

شکایت مایورگا از رونالدو در سال ۲۰۱۷ آغاز شد؛ وقتی وکیل او به اسنادی دست یافت که نشان می‌داد ماجرای تجاوز رونالدو به او به روزنامه آلمانی اشپیگل و چندین رسانه اروپایی دیگر راه یافته است. این اسناد شامل یک پرسشنامه است که در آن رونالدو ظاهراً اعتراف می‌کند که فریادهای نه مایورگا را در هنگام رابطه جنسی شنیده است.

کاترین مایورگا و کریستین رونالدو۱

ظاهراً در این اسناد از زبان رونالدو چنین گفته شده است: او می‌گفت که نمی‌خواهد رابطه جنسی داشته باشد اما خودش را در دسترس قرار می‌داد. تمام وقت این رابطه خشن بود، او را به یک طرف چرخاندم و خیلی سریع اتفاق افتاد. وقتی او را گرفتم شاید دچار کبودی‌های سطحی شده باشد. اما دائماً می‌گفت نه اینکار رو نکن. من مثل بقیه نیستم. من بعدتر از او عذرخواهی کردم»

اما در مصاحبه‌ای که در سال ۲۰۰۹ داشته رونالدو این گفته ها را رد کرده و اشاره‌ای به کبودی‌های احتمالی بدن مایورگا نمی‌کند. تیم حقوقی پرونده می‌گوید که مایورگا و رونالدو در سال ۲۰۱۰ به توافق رسیده و تا آگوست ۲۰۱۸ هیچ شکایت دیگری در اداره پلیس ثبت نشده است، علی‌رغم اینکه مایورگا یک روز پس از تاریخ تجاوز ادعایی به خود، به پلیس مراجعه کرده و مدعی می‌شود به او تجاوز شده است، بدون اینکه نامی از رونالدو ببرد.

منبع: روزیاتو

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.