جانی‌دپ پس از دادگاه جنجالی‌اش چهره جدید تبلیغاتی دیور شد! +عکس و ویدئو

تبلیغ دیور (Dior) جانی دپ پس از برنده شدن در دادگاه افترا علیه امبر هرد، همسر سابقش، بار دیگر به تلویزیون و رسانه ها بازگشت و باعث افزایش فروش این ادکلن شد.

به گزارش تازه‌نیوز، به نظر می‌رسد کمپانی دیور، به رغم افشاگری های اخیر امبر هرد علیه این ستاره هالیوودی، روی جانی دپ شرط بندی بزرگی کرده و پخش یک آگهی قدیمی با حضور این بازیگر ۵۹ ساله را از سر گرفته است. وال استریت ژورنال هفته گذشته گزارش داد که این تبلیغات مجدد در حالی صورت می‌گیرد که این خانه مد فرانسوی در طول دادگاه جنجالی این زوج هالیوودی در کنار دپ ایستاده و علی‌رغم اتهامات سوء استفاده جنسی که از سوی امبر هرد علیه دپ مطرح شده و گزارش‌هایی مبنی بر رفتار غیرحرفه‌ای این بازیگر در صحنه فیلمبرداری از حمایت او دست برنداشته است.

تبلیغ دپ برای دیور

گفته می‌شود فروش Sauvage ادکلنی که دپ برای دیور تبلیغ می‌کند در فروشگاه‌های خرده فروشی با افزایش روبه‌رو بوده است.

ستاره فیلم مرد مُرده از زمانی که در سال ۲۰۱۵ سفیر این برند معروف فرانسوی شد، تا کنون در چندین آگهی تبلیغاتی با آنها همکاری کرده است. در تبلیغ دیگری مربوط به سال ۲۰۱۹، دپ و کمپانی دیور که از شمایل نگاری بومیان امریکا استفاده کرده بودند، به دلیل نژادپرستی مورد انتقاد قرار گرفتند که پس از آن برند دیور آگهی و مطالب مرتبط با آن را از اکانت رسانه های اجتماعی خود حذف کرد.

این تبلیغ اخیرا در ساعات پربیننده تلویزیون امریکا و در طول یک قسمت از سریال مسترشف (MasterChef) از شبکه فاکس پخش شده است. این تبلیغ در سپتامبر ۲۰۲۱ توسط برند دیور منتشر شد، اگرچه ممکن است پیش از آن فیلمبرداری شده باشد.

تبلیغ دپ برای دیور

اخیرا برند آرایشی سفورا (Sephora) نیز تبلیغ اینستاگرامی ادکلن Sauvage را منتشر کرد. وال استریت ژورنال اوایل ماه ژوئن گزارش داد که سفورا و رقیبش اولتا (Ulta) هر دو شاهد افزایش فروش عطر جانی دپ بوده‌اند و آن را در میان پرفروش ترین عطرهای آنلاین خود قرار داده‌اند. با آنکه به نظر می‌رسد این برند لوکس فرانسوی به دپ پایبند است، اما هنوز هیچ نشانه‌ای مبنی بر بازگشت این بازیگر به پروژه های بزرگ هالیوودی وجود ندارد.

منبع: روزیاتو

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.