امبر هرد در برنامه تلویزیونی: دپ از کارمندان حقوق‌بگیرش برای شهادت به نفع خود استفاده کرده است!

امبر هرد برای اولین بار پس از رأی دادگاه علیه او سکوتش را شکست.

به گزارش تازه‌نیوز، در مصاحبه ای امبر هرد سکوت خود را در مورد محاکمه ناعادلانه خود علیه همسر سابقش جانی دپ شکست. او حکم دادگاه را غیر منصفانه دانست و آن را محکوم کرد. هرد هیئت منصفه دادگاه را متهم کرد که تحت تاثیر نقش بازی کردن فوق العاده همسر سابقش در دادگاه و موقعیت او به عنوان یک ستاره محبوب هالیوود قرار گرفته اند.

مصاحبه امبر هرد در سه قسمت با برنامه «امروز» (Today) درباره حکم محکومیت ۸ میلیون دلاری علیه او بود. او در طول نشست با ساوانا گاتری، مجری این برنامه، که هفته گذشته با تیم حقوقی دپ در برنامه اش مصاحبه کرد، اصرار داشت که تصمیم هیئت منصفه تحت تأثیر آنچه او نمایندگی ناعادلانه رسانه‌های اجتماعی خواند، قرار گرفته. او معتقد بود همسر سابقش از کارمندان حقوق بگیرش برای شهادت به نفع خود استفاده کرده است.

مصاحبه امبر هرد با ساوانا گاتری در برنامه Today

هرد اتهاماتی که وکیلش در هفته گذشته مبنی بر تحت تاثیر قرار دادن هیئت منصفه توسط رسانه های اجتماعی، مطرح کرده بود را دوچندان کرد. هرد گفت: « من اینطور به قضیه نگاه می کنم، چطور آنها می توانند قضاوت کنند، چطور می توانند به آن نتیجه [که من باورم نمی شود] نرسند؟ هیئت منصفه بیش از سه هفته شهادت بی وقفه از کارمندان حقوق بگیر جانی دپ و انتخاب شده در محاکمه شنیدند. من آنها را سرزنش نمی‌کنم، در واقع می‌دانم که دپ شخصیت محبوبی است و مردم احساس می‌کنند که او را می‌شناسند. او یک بازیگر فوق العاده است.»

دادگاه هرد و دپ

در طول دادگاه شش هفته‌ای در ویرجینیا، که در ۱۱ آوریل آغاز شد و در ۱ ژوئن به پایان رسید، تیم وکلای دپ ۳۸ شاهد و تیم هرد ۲۴ شاهد را فراخواندند. هیئت منصفه ده ها متن، عکس، فیلم، سوابق پزشکی و حتی صفحاتی از یادداشت های عاشقانه این زوج سابق را دیدند که آنها را برای یکدیگر نوشتنه بودند. پرونده افترا به حدی پیچیده بود که برگه رأی دارای ۴۲ سؤال بود که هیئت منصفه باید قبل از صدور رأی به آنها پاسخ می داد: ۲۴ سؤال برای ادعاهای دپ و ۱۸ سؤال برای ادعای متقابل هرد.در طول دادگاه، رسانه‌های اجتماعی مملو از پست‌هایی در مورد مراحل قانونی بود که اکثریت آن‌ها در حمایت از دپ تحت هشتگ #JusticeForJohnnyDepp به اشتراک گذاشته شدند. تا ۱۳ ژوئن، این هشتگ بیش از ۲۰.۶ میلیارد بازدید در TikTok داشت، در حالی که هشتگ #JusticeForAmberHeard بازدید نسبتاً پایین داشت.

دادگاه جانی دپ و امبر هرد

هرد به گاتری گفت: «برایم مهم نیست که کسی در مورد من چه فکری می‌کند یا می‌خواهید چه قضاوتی در مورد اتفاقی که در خانه شخصی من، در زندگی شخصی من در پشت درهای بسته رخ داده است، داشته باشید. من انتظار ندارم که یک فرد معمولی این چیزها را بداند، بنابراین من آن را به خودم نمی‌گیرم.» این مصاحبه اولین باری است که هرد علناً به حکم دادگاه می پردازد. او قبلاً در بیانیه‌ای که دقایقی پس از خواندن حکم در دادگاه منتشر شد، آن را «شکست برای زنان دیگر» خواند.

منبع: روزیاتو

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.